אורז חגיגי עם דלורית, שקדים צימוקים ודבש בניחוח קינמון

חומרים ל-6 מנות5 כוסות אורז יסמין1 דלורית פרוסות של חצי ס"מ, עם הקליפה2 בצלים קוביות4 כפות שקדים פרוסים קלויים4 כפות צימוקים שחורים צהובים1 כף דבש מפרחי הדרים או דבש מפרחי בר (עפ"י טעמכם האישי) "יד מרדכי"2 כפיות קינמון טחון4 כפות שמן זית לטיגון ובישול "יד מרדכי"מלחחצי כפית פלפל שחורחופן עלי נענע קצוצההכנה1. בסיר גדול עם כשני ליטר מים ו-1 כפית מלח, מבשלים את האורז. 6 דקות מרגע הרתיחה האורז צריך להיות נעים לנגיסה אך לא רך. מסננים היטב.2. במחבת רחבה סיר מחממים 2 כפות שמן זית לטיגון ובישול. מוסיפים בצל, דבש וכפית קינמון. מערבבים ומטגנים עד הזהבה.3. מוציאים את הבצל לקערה, מוסיפים 2 כפות שמן זית לטיגון ובישול ומניחים את הדלורית. מוסיפים כפית קינמון, מלח ופלפל ומערבבים מעט. מוסיפים 21 כוס מים ומבשלים מכוסה 20 דקות עד לריכוך קל.4. מגבירים להבה, מוסיפים אורז, בצל, צימוקים, נענע, ומערבבים. מכבים ומוסיפים שקדים.

חומרים ל-6 מנות
5 כוסות אורז יסמין
1 דלורית פרוסות של חצי ס"מ, עם הקליפה
2 בצלים קוביות
4 כפות שקדים פרוסים קלויים
4 כפות צימוקים שחורים צהובים
1 כף דבש מפרחי הדרים או דבש מפרחי בר (עפ"י טעמכם האישי) "יד מרדכי"
2 כפיות קינמון טחון
4 כפות שמן זית לטיגון ובישול "יד מרדכי"
מלח
חצי כפית פלפל שחור
חופן עלי נענע קצוצה

הכנה
1. בסיר גדול עם כשני ליטר מים ו-1 כפית מלח, מבשלים את האורז. 6 דקות מרגע הרתיחה האורז צריך להיות נעים לנגיסה אך לא רך. מסננים היטב.

2. במחבת רחבה סיר מחממים 2 כפות שמן זית לטיגון ובישול. מוסיפים בצל, דבש וכפית קינמון. מערבבים ומטגנים עד הזהבה.

3. מוציאים את הבצל לקערה, מוסיפים 2 כפות שמן זית לטיגון ובישול ומניחים את הדלורית. מוסיפים כפית קינמון, מלח ופלפל ומערבבים מעט. מוסיפים 21 כוס מים ומבשלים מכוסה 20 דקות עד לריכוך קל.

4. מגבירים להבה, מוסיפים אורז, בצל, צימוקים, נענע, ומערבבים. מכבים ומוסיפים שקדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר