איך לארגן כיבוד למסיבת יום הולדת לילדים בתקציב שפוי?

ילדים אוהבים ממתקים, אבל הם לא יאהבו פחות ממתקים שגרתיים מהסופרמרקט לעומת מזרקת שוקולד או מכונת צמר גפן מתוק, אז אין שום סיבה לשכור כאלה במיוחד ליום ההולדת
ככל שהזמן עובר והאפשרויות גדלות, כך מסיבות יום הולדת לילדים הופכות להפקה שלא מביישת שום בת מצווה או בר מצווה. לרוב, האוכל תופס מקום נכבד בהפקה הזו. המשמעות של הדבר היא כמובן עלויות גבוהות שלא כל אחד צריך ויכול לעמוד בהן. השאלה היא איך מארגנים אוכל מרשים וטעים, בלי להשתגע? על הפקת יום הולדת בתקציב שפוי

הילד או הילדה חוגגים יום הולדת. הם מתרגשים לקראת המתנות, החברים שיגיעו, וכמובן – העוגה, אבל לכם יש מחשבת אחרות – מתי אירועי ימי הולדת הפכו להפקה מוגזמת ויקרה? הנה כמה טיפים שיאפשרו לכם לשמור על מגבלות, ויסייעו לכם להפיק מסיבה בעלות סבירה בלי לוותר על נראות, איכות – וטעם.

מה בתפריט?

אנחנו לא בטוחים איך להגיד את זה, אבל… רוב הילדים לא מחכים לסירת הסושי שהזמנתם בחמש מאות ש"ח. גם אין שום הצדקה לזה שתממנו להם ארוחת ערב מלאה, אז גם על בופה ללא הגבלה של המבורגר וצ'יפס אפשר לוותר. אם אתם אוהבים להכין בעצמכם, אפשר לארגן מראש כריכים נחמדים במגוון ממרחים וירקות חתוכים בצד (ולמשקיעים בנראות – חתוך למשולשים עם קיסם בכל כריך) או אפילו סתם חצאי פיתות ממש כמו פעם. למי שבכל זאת מעדיף להזמין, כמה מגשי פיצות מהפיצרייה השכונתית יסגרו את הפינה בעלות סבירה הרבה יותר, וייטרפו בחדווה על ידי האורחים. רק לא לשכוח לוודא מראש לגבי אלרגיות.

ובמתוקים?

ילדים אוהבים ממתקים, אבל הם לא יאהבו פחות ממתקים שגרתיים מהסופרמרקט לעומת מזרקת שוקולד או מכונת צמר גפן מתוק, אז אין שום סיבה לשכור כאלה במיוחד ליום ההולדת. אם רוצים לייצר מגש מתוקים מרשים, אפשר לקנות מבעוד מועד תבניות שקופות בהתאם לאותיות המרכיבות את שם חתן או כלת השמחה, ולמלא כל אות בממתקים מסוג אחר. כדי לשמח את הילדים באמת, אפשר גם לחלק גלידה או קרמבו, תלוי בעונה כמובן. הבונוס – זה גם יעסיק את הילדים וגם ייתן לכם כמה דקות לשתות קפה בשקט.

מי צריך קולה?

נכון, אנחנו מדברים על מסיבת יום הולדת ולא צריך להגזים עם הטרנדים הבריאותיים והאקולוגיים, ובכל זאת לא כדאי לשכוח ששתייה ממותקת, חוץ מלייקר את האירוע, גם מלאה בסוכר ומגיעה בבקבוקים חד פעמיים. קנקני מים על השולחן יספקו מענה בריא וסביר לילדים הצמאים, ואם רוצים להשקיע בטעם ובנראות – אפשר לשלב נענע או פרי עונתי במים. הכדור בידיים שלנו, והשיניים של הילדים – יודו לכם.

לא להגזים בכמויות

ממש כמו לכל אירוע אחר – מבררים את כמות המוזמנים, מורידים אחוז מסוים של ילדים שלא ירגישו טוב או סתם לא יצליחו להגיע, ולפי זה גוזרים את כמויות האוכל שנכין, נקנה או נזמין. כמות גדולה מדי של אוכל לא בהכרח נראית טוב, שלא לדבר על השאריות שיסתמו לכם את המקרר ויחייבו אתכם לאכול את האוכל מהמסיבה עד סוף השבוע. רואים שהאוכל עומד להתחסל? מזל טוב, בחרתם בכמות נכונה והגיונית לאירוע. אל תשכחו שיש לילדים גם ממתקים ועוגה לאכול.

העוגה של פעם עושה קאמבק

אנחנו יודעים שכל ההורים האחרים הגזימו עם עוגות חד קרן או עם עוגות מעוצבות מבצק סוכר. אנחנו גם יודעים שבהזדמנות כשטעמתם, חשבתם בלב "זה בכלל לא כזה טעים". אז קדימה, תהיו מובילי טרנד בעצמכם. ליום ההולדת של הילד שלכם, אפשר בהחלט לאפות ולהגיש עוגת שוקולד עם סוכריות. היא לא חייבת להיות משעממת, אפשר לעצב אותה בצורה מגניבה ועם מגוון של ממתקים מלמעלה, והיא יכולה להיות גם מוזמנת אם אתם לא סומכים על כישורי האפייה של עצמכם – העיקר שתישאר בגבול תקציב סביר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר