איך לבחור ארונות פרקטיים למטבח?

יש המון שיקולים שאליהם תצטרכו להתייחס כדי לבחור ארונות פרקטיים למטבח
פתרונות האחסון שיש לכם במטבח יקבעו כמה זמן האוכל יחזיק מעמד, מה תהיה הנגישות לכלים ואפילו את הבטיחות עבור הילדים. אז כיצד בוחרים אותם בצורה נכונה? הנה כל התשובות

המטרה העיקרית של בחירת ארונות למטבח, היא לדאוג שהם יהיו פרקטיים בתהליך הבישול. לא משנה אם אתם מאלה שמבלים כל יום מול הסירים או מתמחים בהכנת חביתות בלבד, כדאי שתדעו שלארונות יש תפקיד משמעותי.

בין היתר, פתרונות האחסון יקבעו כמה זמן המצרכים שלכם יחזיקו מעמד בארון, והאם תוכלו לגשת אליהם. השאיפה שלכם צריכה להיות עיצוב ארונות עם מזווה נגיש אבל גם מאוורר, והפרדה ברורה בין מצרכים יבשים ורטובים. כמו כן, לכל מטבח מתאימים ארונות שונים מבחינת גודל ומידות – וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר על העיצוב והצבעים.

הנה הדגשים שיהפכו את הארונות לנוחים יותר

מומלץ לבחור ארונות עם ידיות נוחות לשימוש. ידיות למטבח צריכות להיות חזקות, עמידות ומעוצבות, אך שהשימוש בהן יהיה מהיר גם בתהליכי בישול ספונטניים. למרות שרובנו נוהגים לבחור את הארון רק לפי המקום הפנוי בין המגירות והמדפים, בפועל הידיות הן אלו שבהן נשתמש על בסיס יום יומי על מנת לגשת למצרכים.

בהמשך, אפשר להפוך את הארונות לנוחים יותר בעזרת מוצרי פרזול מסוימים, כגון טריקה שקטה. המטרה של טריקה שקטה היא לשמור על אווירה נעימה גם כאשר יש לחץ במטבח, ולמנוע פגיעה באיכות החיים של הילדים והמשפחה. טריקה שקטה עולה קצת יותר ממסילות רגילות לארונות ומגירות, אך היא שווה את ההשקעה.

עוד דגש קריטי שיכול להפוך את הארונות שלכם במטבח לפרקטיים יותר, הוא חלון זכוכית קטן. במקום לכסות את כל החזית של הארון בעץ או במתכת, מומלץ להשאיר פתח שדרכו ניתן לראות מה יש בפנים. זה מאוד יעזור לאורחים שמגיעים למטבח ומחפשים את הקפה והסוכר, כמו גם יחסוך לכם זמן יקר באיתור תבלינים לבישול, טיגון ואפייה.

מתי מחליפים את הארונות?

רוב הדגשים המופיעים לעיל, מאפשרים לשדרג את פתרונות האחסון במטבח בלי לפרק ארונות קיימים. מנגד, יש מקרים שבהם משתלם יותר להחליף את כל המטבח והארונות. זה קורה כאשר הארונות הקיימים סופגים בלאי ושחיקה, כאשר אי אפשר להסיר מהם שאריות לכלוך ושומן, או פשוט כשהם מפסיקים לענות על הצרכים.

בסופו של דבר, המטבח הוא החדר הכי חשוב בבית גם בגלל הארונות ופתרונות האחסון שנבחר עבורו. יתרה על כך, הורים לילדים חייבים לבחור ארונות, מגירות ופתרונות אחסון בטיחותיים. זה אומר שיש להרחיק סכינים ומזלגות מהישג ידם של הילדים, אך גם למנוע מצב שבו אי אפשר להגיע אליהם בגלל מיקום גבוה מדי. במילים אחרות, יש המון שיקולים שאליהם תצטרכו להתייחס כדי לבחור ארונות פרקטיים למטבח, ועכשיו זה בדיוק הזמן להתחיל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר