אל על מטיסה יעדים חדשים בברים תל אביביים עם FLIGHT NIGHT

בין הברים שישתתפו: ספייס האוס, ג'אספר, סושיאל קלאב, וודוו,223, דאבל סטנדרט, ספוטניק, גסט-רום, סטאקס, וטיילור מייד
במסגרת הפעילות בשיתוף DrinkTLV יתחרו עשרה ברים בהמצאת קוקטיילים מתאימים לערי היעד החדשות ניס ומנצ'סטר. בכל יום במהלך הפעילות יזכו לקוחות הברים בזוג כרטיסי טיסה לניס וזוג כרטיסי טיסה למנצ'סטר

אל על יוצאת בפעילות בברים תל אביביים, להשקת היעדים החדשים של החברה לניס בריביירה הצרפתית ומנצ'סטר בצפון אנגליה, ומשיקה את FLIGHT NIGHT. במסגרת הפעילות, שתתקיים בין התאריכים 10.3 עד 16.3.19 בשיתוף DrinkTLV, יתחרו עשרה ברים תל אביביים על המצאת הקוקטיילים המתאימים ביותר לניס ומנצ'סטר, ואלה ייבחרו על ידי לקוחותיהם שיטעמו אותם ויצביעו דרך סטורי באינסטגרם. בין הברים שישתתפו: ספייס האוס, ג'אספר, סושיאל קלאב, וודוו, 223 , דאבל סטנדרט, ספוטניק, גסט-רום, סטאקס, וטיילור מייד.

בכל יום במהלך הפעילות תחלק אל על זוג כרטיסי טיסה לניס וזוג כרטיסי טיסה למנצ'סטר, ללקוחות הברים שישתתפו בהצבעה וייבחרו על ידי אל על כהצבעות המעניינות והמושקעות ביותר. הקוקטייל המנצח בתחרות יטיס את צוות הבר בטיסת ההשקה של אל על לניס ב-31.3.19, שבמהלכה הם יכינו ויגישו לנוסעים בטיסה  את הקוקטייל הזוכה. כמו כן יוגש הקוקטייל הנבחר בבר מקומי בניס, על ידי צוות הבר שזכה בתחרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר