אמצע הקיץ באורקה: 12 טעמים חדשים, מבחר מעניין גם לצמחונים וטעימות שוקולד

תפריט אורקה מתרענן עם טעמים חדשים ומציע מגוון מנות חדשות שבנה השף ערן שרוייטמן. בנוסף למנות חדשות של פירות ים, דגים ובשרים כולל התפריט גם מבחר גדול ומעניין של מנות צמחוניות. המנות החדשות יופיעו לצד המנות האהובות כגון רביולי החלמון ובשר הסרטנים, קרפצ'יו קוקי סט. ז'אק , סיר ברזל של דג ים מעושן וירקות שורש ועוד, שנשארות כמובן בתפריט

תפריט אורקה מתרענן עם טעמים חדשים ומציע מגוון מנות חדשות שבנה השף ערן שרוייטמן. בנוסף למנות חדשות של פירות ים, דגים ובשרים כולל התפריט גם מבחר גדול ומעניין של מנות צמחוניות. המנות החדשות יופיעו לצד המנות האהובות כגון רביולי החלמון ובשר הסרטנים, קרפצ'יו קוקי סט. ז'אק , סיר ברזל של דג ים מעושן וירקות שורש ועוד, שנשארות כמובן בתפריט.

אל מנות הדגים ופירות הים מצטרפות: פילה מוסר צ'יליאני מונח על פולנטה וגבינת גורגונזולה (91 שקל), סלט מולים בטמפורה (39 שקל) וקלאמרי גריל על ענף רוזמרין ותפוח אדמה מדורה (39 שקל).

אל מנות הבשר מצטרפות: סלט של זנב בקר ומח עצם (45 שקל), אנטריקוט על מחבת שחורה עם ניוקי ממולא בפטריות כמהין (108 שקל) וניוקי ברוטב פורצ'יני עם זנב בקר (92 שקל)

אל המנות הצמחוניות מצטרפות 3 מנות חדשות: טורטליני גבינת עיזים וגרעיני תירס קלויים בחמאת טימין (41 שקל), מבחר ירקות על הגריל בויניגרט עשבי תיבול וגבינת עיזים (76 שקל) ופטוצ'יני עם פטריות כמהין וביצה עלומה (88 שקל)

טעימות שוקולד, קינוח חדש של מבחר מעדני שוקולד: יש בו מקרון שוקולד, פטיפור גלי שוקולד, מוס שוקולד נוגט, פרלין שוקולד ופסיפלורה, ברולה וניל עם גנאש שוקולד, פרלין שוקולד ממולא בקרמל ועוד, כולם עשויים במקום, בעבודת יד משוקולד וולרונה (44 שקל). בנוסף יצטרפו לקינוחים גם עוגת גבינה עם סירופ אוכמניות וקליפת תפוז מסוכרת (36 שקל) וברולה שוקולד (38 שקל).

מתרעננים בהתאם גם תפריט העסקיות (המוגש בימים שני עד שישי במחיר של 79 שקל ובשבתות וחגים במחיר של 94 שקל) ותפריט הבר.

מסעדת Orca
נחלת בנימין 57, תל אביב
03-5665505
שני – שבת: 01:30 – 19:30 , 15:30 – 12:30
עסקיות: שני –שבת 12:00-15:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר