אניני טעם? טופ 5 של המסעדות בחו"ל

ארוחה יוקרתית במסעדה בחו"ל יכולה לשדרג את החופשה ולהשאיר אותנו עם חוויה מיוחדת לכל החיים. אז בשביל איזו מנה שווה לקחת הלוואה? הנה 5 הצעות מובילות

ארוחה בחו"ל יכולה לשדרג את החופשה ולהעניק הצצה לתרבות המקומית. יתרה על כך, מחקרים מראים שאנחנו זוכרים טוב יותר חוויות ולא מוצרים, לכן שווה אפילו לקחת הלוואה על מנת לאכול באחת המסעדות הטובות בעולם. השאלה היא אילו מסעדות נמצאות בטופ, ומה כדאי לשים בראש סדר העדיפויות בשביל לא לפספס אף טעימה. הנה למשל 5 מסעדות מומלצות שמיועדות לאניני טעם בלבד:

Osteria Francescana באיטליה

בעיר מודנה שבאיטליה נמצאת מסעדת "אוסטריה פרנצ'סקנה", שזכתה בשנת 2018 בתואר המסעדה הטובה בעולם, אחרי שגם ב-2016 היא הגיעה למקום הראשון. מנימוקי הוועדה שבחרה את המסעדה, עולה שהשף של אוסטריה פרנצ'סקנה – מסימו בוטורה, מצליח לשלב היטב בין חומרי גלם מקומיים לבין טאצ' אישי, מה גם שיש המון מקוריות בבחירת המנות.

Eleven Madison Park בארצות הברית

מסעדת Eleven Madison Park נמצאת בניו יורק שבארצות הברית, ולכן היא נגישה יותר עבור רוב הישראלים. בניגוד לעיר מודנה שרחוקה יחסית ממרכזי התיירות, ניו יורק היא יעד חובה לכל משפחה ישראלית, וגם רשימת ההמתנה לארוחה ב- Eleven Madison Park מביאה את זה לידי ביטוי. חוץ מזה, לארוחה במסעדת Eleven Madison Park צריך לגייס הון עצמי גבוה, ורצוי לארגן סביבה את שאר החופשה.

El Celler de Can Roca בספרד

אף רשימה של מסעדות מומלצות ושוות, לא יכולה להיות שלמה בלי נציגה ספרדית. נכון לעכשיו ממלאת את המקום הזה מסעדת El Celler de Can Roca, שמנוהלת על ידי האחים רוקה ונמצאת בעיירה חירונה. עוד כדאי להזכיר שמסעדת El Celler de Can Roca הגיעה רחוק גם בדירוג של 2015, ונראה שהיא מצליחה לשמור על מעמדה על אף תחרות ממקומות קולינריים מעוררי השראה במדריד ובברצלונה.

Mirazur בצרפת

ישראלים מאוד אוהבים את צרפת, ובתוכה הם מעדיפים את פריז על פני הפריפריה. עם זאת, כיום מסתבר שכדאי להגיע לעיר מנטון על מנת להזמין מקום במסעדת מיראזור. זה עשוי להיות כרוך בנסיעה מעט ארוכה עבור מי שרגיל לאטרקציות של עיר האורות, אך הביקורות מהללות, וסביר להניח שאת חומרי הגלם של מנטון לא תוכלו לטעום באף מקום אחר בעולם.

Gaggan בתאילנד

אחת הסיבות לבקר במסעדות בחו"ל, היא כאמור להתנסות בחוויות קולינריות חדשות. אם רוצים לקחת את הנטייה הזו לאקסטרים, צריך לבקר במסעדת גאגאן שנמצאת בעיר בנגקוק שבתאילנד. עבור ישראלים, ההפתעה האמיתית היא מהרמה הגבוהה של המסעדה, ומהעובדה שאין שום קשר בין מה שקורה בתוכה לבין השווקים של אחת הערים הצפופות והעמוסות ביותר במזרח הרחוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר