בא לכם על המנות של משחקי השף? אתם יכולים להזמין הביתה

המנות הנבחרות יוחלפו בהתאם להתקדמות הפרקים תוך שמירה על איכות המנות על מנת להתאים לתנאי השילוח והכשרות
ההזמנה תתבצע באמצעות אפליקציית תן ביס ותגיע לבתי המזמינים באריזה איכותית

אפליקציית משלוחי האוכל תן ביס מציעה שירות חדש בהשראת "משחקי השף" ברשת 13, המאפשר לצופים בתכנית להזמין הביתה מנות שהוצגו בתכנית. העונה השלישית של משחקי השף בהנחיית מירי בוהדנה, עלתה לשידור ב-15 במאי ותשודר פעמיים בשבוע במהלך החודשים הקרובים. בכל תכנית תיבחר אחת המנות שתדורג בציון גבוה ע״י השופטים אסף גרניט, מושיק רוט ויוסי שטרית, ובהשראתה תוכן מנה שיוכלו הצופים להזמין מתן ביס.

מירי בוהדנה והשופטים של משחקי השף 3. צילום מסך מרשת 13
מירי בוהדנה והשופטים של משחקי השף 3. צילום מסך מרשת 13

בחברה אומרים כי הרעיון למשלוחי המנות המצטיינות עלה  מרצון של צופים בתכנית לטעום את המנות המוצגות על המסך – דבר שלא התאפשר עד היום. לפי תן ביס, כדי להגיע לטעם המדויק ועל מנת לאפשר חוויית גורמה מלאה, ייעשה שימוש בחומרי גלם איכותיים, שאושרו לאחר סבבי טעימות של שפים ואנשי מקצוע, כולל להפקת התכנית. לאחר שיעברו תהליך בקרת איכות, יצוננו המנות וייארזו באריזה איכותית, אליה יצורף עלון הוראות צילחות המנה, במקביל לסרטון הדרכה שיתאר כיצד לחמם ולצלחת את המנה בפשטות.

מחירי המנות ייקבעו בהתאם לאופי המנה ולמרכיביה ויתומחרו החל מ- 75 ₪. בתן ביס מבטיחים כי המנות שישלחו ללקוחות, יהיו גדולות משמעותית מהמוצגות בתכנית, ואליהן יתווספו תוספות מיוחדות להשלמת חווית ארוחה מלאה. בנוסף, בעת ההזמנה, יוכלו הלקוחות להזמין גם מוצרים של ״משחקי השף״, כמו סינר שף.

מדי שבוע ולאורך העונה כולה יוצע לצופים ליהנות מהחוויה בשיטת ״כל הקודם זוכה״. בשל מורכבות המנות ואופי השילוח, ייעשה שימוש ב״הזמנה עתידית״ למשלוחי מזון, כאשר המעוניינים יוכלו לעשות זאת החל מערב שידור התכנית באמצעות אפליקציית ״תן ביס״ או באתר החברה, למועד נבחר בימים שלמחרת. כך ניתן לתזמן את מועד הארוחה לשעה המתאימה, ולקבל את המשלוח במועד המבוקש. המנות הנבחרות יוחלפו בהתאם להתקדמות הפרקים בתכנית, תוך שמירה על איכות המנות על מנת להתאים לתנאי השילוח והכשרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר