זה לא בובע מעייסס – חריימה או חורשתה בחלה היישר הביתה

אל תעשו את אותה "טעות" שאנחנו עשינו – כל מנה מספיקה גם לאדם רעב במיוחד, ואם אתם מזמינים שלוש מנות וודאו שאתם שלושה אנשים. צילום דויד מויאל
הקונספט של המקום שנפתח לפני מספר חודשים בצפון תל אביב סיקרן אותנו מההתחלה – מנות מסורתיות המוגשות בתוך מיני-חלה. כלומר לא עוד שניצל בחלה אלא דווקא חמין בחלה. לשמחתנו אפשר להזמין הביתה דרך וולט ותן ביס עם שירות שמגיע לתל אביב והסביבה

הקונספט של המקום שנפתח לפני מספר חודשים בבשוק צפון שבאזור תעשייה עתידים בתל אביב, סיקרן אותנו מההתחלה – מנות מסורתיות המוגשות בתוך מיני-חלה. כלומר, לא עוד שניצל בחלה, אלא דווקא חמין בחלה (לא במשלוחים…). מאחר והנסיעה מהבית שלנו במרכז תל אביב עד ל-BOBE (בובע בעברית, או בּאָבּעֶ ביידיש) הפכה להיות ארוכה מתמיד בגלל הפקקים המתרבים (וגם בגלל שאנחנו קצת עצלנים), חיכינו עד שתיפתח האפשרות להזמין את המנות של המקום במשלוח עד הבית. לשמחתנו זה אפשרי, דרך וולט ותן ביס, עם שירות שמגיע לתל אביב והסביבה.

צילום דוד מויאל

הקונספט של המקום כבר ברור לכם, עכשיו כדאי להכיר את התפריט: חריימה, סופריטו, חורשתה, בולונז, פפריקש – אלה חמשת התבשילים שמכינים כאן, שיגיעו אליכם בתוך מיני-חלה רכה וטרייה (34 שקלים), או בקופסה, כשהחלה מגיעה בנפרד (40/49 שקלים). אם כל זה לא מפתה אתכם, מה דעתכם על האפשרות להזמין לטקס או לביבת עארוק, ולא רק בחנוכה אלא לאורך כל השנה? בתור מכורים ללביבות, אופציה זו משמחת אותנו מאוד (8 שקלים ליחידה, 14 שקלים לשתי יחידות).

צילום דוד מויאל

מה הזמנו הביתה? בובע חריימה – דג בפלפלצו'מה ולימון כבוש בנוסח טריפוליטאי; בובע סופריטו – תבשיל בשר ותפוחי אדמה בסגנון ספרדי; ובובע חורשתה – תבשיל בשר וחצילים בנוסח פרסי. ובנוסף כמובן גם לביבות משני הסוגים. אל תעשו את אותה "טעות" שאנחנו עשינו – כל מנה מספיקה גם לאדם רעב במיוחד, ואם אתם מזמינים שלוש מנות, וודאו שאתם שלושה אנשים. אפשר כמובן לשמור מנה במקרר לארוחה מאוחרת יותר, אבל החימום שלה מאתגר מדי, והאפשרות לאכול אותה קרה פחות מסתדרת בימים הקרים של החורף הישראלי.

צילום דוד מויאל

נכון שהטעות שלנו הייתה במספר המנות שהזמנו, אבל כל אחת מהן שימחה אותנו במיוחד. מאחר והעדות שלנו (טורקי-קובני-פולני) לא מיוצגות בתפריט זה, אין לנו תבשילים של סבתא להשוות אותם. לכן, אם גדלתם על חריימה, יכול להיות שסבתא שלכם מכינה את התבשיל טוב יותר מטבחי בובע. אנחנו, בכל מקרה, התענגנו על כל ביס – החריפות מדויקת, מנה גדולה של דג, ומיני-חלה שסופגת את הרוטב לתוכה. הבעיה היחידה הייתה כמות גדולה של רוטב, שחייבה אותנו לאכול את המנה מעל צלחת.

צילום דוד מויאל

חוויה טובה הייתה לנו גם עם החורשתה. את התבשיל הפרסי הזה מעולם לא אכלנו, כך שאין לנו נקודת השוואה, אבל אהבנו את התוצאה. עם פחות רוטב נוזלי בהשוואה לחריימה, המיני-חלה החזיקה היטב את התבשיל, שהכיל כמות מספקת של בשר שבושל היטב מבלי להתרכך מדי, עם מינון טוב של חצילים, שהעשירו את הטעם ולא השתלטו עליו.

צילום דוד מויאל

הסופריטו הגיעה אלינו בקופסה, וזו אופציה טובה למי שלא רוצה לאכול הרבה לחם בארוחה. גילינו בתוכה כמות טובה של התבשיל, מהסוג שמספיק לארוחה אחת, עם עושר טעמים שזכור לנו ממנות סופריטו שאכלנו בביקורים שלנו במסעדות שסובבות את שוק מחנה יהודה. והלביבות? ההתמכרות שלנו למאכל המטוגן הזה קיבלה מענה. רק בשבילן שווה להזמין את הארוחה הבאה שלכם מבובע. אבל אל תסתפקו בלביבות – זו דרך מענגת לאכול את תבשילי בית אימא-סבתא שלכם או של אחרים.

BOBE (בובע) –שוק צפון, ראול ולנברג 20 תל אביב. כשרות רבנות ת"א.  א'-ד' 11:00-19:00, ה' 11:00-23:00. אזורי חלוקה: תל אביב, רמת גן, גבעתיים ואזור התעשיה פתח תקווה. מינימום הזמנה במשלוח: 50 שקלים. דמי משלוח משתנים לפי אזור חלוקה. הזמנות: 055-3053440, וולט, תן ביס

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר