בדיקת BUYME: תל אביב היא העיר הטבעונית של ישראל

המודעות לתזונה טבעונית גדלה והולכת מדי יום וכך גם הפתרונות המוצעים לטבעונים. היום מדובר במבחר פתרונות – ממסעדות, דרך ספא עד למוצרי קוסמטיקה ומותגי אופנה שמציעים מוצרים על טהרת הטבעונות

מנתונים שעלו בבדיקה שערכה מחלקת נתונים ואנליזה בפלטפורמת המתנות BUYME על רכישת חוויות טבעוניות מבתי עסק בעלי תו Vegan Friendly, עולה כי תל אביב, המדורגת כאחת מעשר הערים הידידותיות בעולם לטבעונים (בדירוג שפרסם אתר הטבעונות העולמי HappyCow), מחזיקה בתואר העיר הטבעונית ביותר בישראל, והיא בעלת הריכוז הגבוה ביותר של הענקת מתנות טבעוניות עם כ-39%. אחרי תל אביב ובהפרש קטן מדורגת פתח תקווה, שתושביה מהווים כ-27% מרוכשי המתנות הטבעוניות. במקום השלישי, עם 12% מהמתנות, נמצאות ירושלים וגבעתיים. ראשון לציון סוגרת את הרשימה עם 10% מתוך הרכישות הטבעוניות. עוד עולה מהבדיקה כי שווי ממוצע של מתנה טבעונית ב-2020 עומד על 254 ₪, גידול של ב-8% משווי המתנה הטבעונית הממוצעת ב-2019, שעמד על סכום של 236 ₪.

כרוב סיני של מסעדת OPA הטבעונית. צילום אביב שקורי

אירית גולדברג, סמנכ"לית שיווק BUYME, אומרת: "אם לפני מספר שנים לאדם אשר קיים אורח חיים טבעוני היה מספר מועט של אפשרויות לבחור מתוכן כדי ליהנות מתוצרים טבעוניים, היום אנחנו רואים שהשוק התרחב משמעותית ומוצף באפשרויות שהן מעבר למסעדות ובתי קפה, כמו למשל אפשרויות ידידותיות לבעלי חיים ולסביבה גם מעולמות האופנה והקוסמטיקה. במסגרת הקשב ללקוחותינו הרחבנו את תמהיל המתנות הרלוונטיות, כך שכל אחד יוכל למצוא בקלות רבה מתנה שתתאים לצד החוגג. צירפנו שותפים טבעוניים ועסקים שהרחיבו את קווי המוצרים שלהם כך שיוכלו לספק מענה לחלק בלתי מבוטל מהקהל שלנו".

 

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר