בואו לאכול כאן: אחרי התגייסות להאכלת חיילים, פצועים ומפונים מסעדת לולה מרטין חוזרת לפעילות

התפריט בלולה מרטין מביא מגוון פירות ים לקדמת הבמה לצד מנות דגים מגוונות. צילום דוד מויאל
מסעדת לולה מרטין בהרצליה פיתוח התגייסה ובמשך 11 ימים שלחה מדי יום כ-2,000 מנות לחיילים, לפצועים ולמפונים מהישובים שנפגעו במלחמה. עתה המסעדה חוזרת לפעילות וצריכה גם אתכם

אפי אללוף ורעייתו רווית, בעלי מסעדת 'לולה מרטין' בהרצליה פיתוח, סגרו בשבועיים הראשונים של המלחמה את המסעדה לסועדים, גייסו חברים, תורמים ובני משפחה – כולל הילדים שציירו ציורים עם ברכות, והקימו מערך שייצר כל יום בין 9.10 עד 20.10.23 (כולל) כ-2,000 מנות חמות וכריכים שנשלחו לחיילים, לפצועים ולמפונים מאזורי הלחימה.

שיפוד דגים בלולה מרטין שבהרצליה פיתוח. צילום דוד מויאל

עתה מנסה המסעדה לחזור לפעילות, ותהיה פתוחה לסועדים לפי הפירוט הבא:

ימים א'-ג' – 12:00 עד 17:00

ימים ד'-ה' – 12:00 עד 22:00

שישי – 17:00 עד 23:00

שבת – 12:00 עד 19:00

דגים טריים בלולה מרטין. צילום נועה אסתר לוולט

לולה מרטין בהובלת המסעדן אפי אללוף היא בר-מסעדה לדגים ופירות ים, וכן דוכן מזון מהיר עם מנות בטייק אווי, וגם מרקט דגים – להזמנת  דגים ופירות ים טריים במשקל הביתה ובמחירי שוק. התפריט מביא מגוון פירות ים לקדמת הבמה – קוקי סאן ז'אק, אויסטרים, וונגולי, שרימפס, סרטנים, לצד מנות דגים מגוונות, פאייה ים תיכונית, מעורב דגים ופירות ים, דגים נאים, וספיישלים מהדגה היומית הטרייה.

שמאי מיטלמן, לקוח קבוע של לולה מרטין, אומר: "מעבר לכך שהמסעדה הינה אחת הטובות באיזור המרכז ועם מחירים סבירים, היא זקוקה בימים אלו גם לכם כסועדים. אנא בואו לבקר וליהנות במסעדה, המליצו גם לחבריכם ובכך תתרמו להמשך קיומה".

לולה מרטין – אבא אבן 10 הרצליה פיתוח , 09-7614242 – חנייה מתחת מגדלי אקרשטיין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר