בוקינג משיקה את אפליקציית מדריך התיירים הדיגיטלי CityBook

הפופולריות של CityBook תקבע את המשך הפיתוח שלה לפיצ'רים חדשים שבעתיד אולי יכנסו לאפליקציה של Booking.com
CityBook תציע ללקוחות בוקינג את כל האפשרויות הטובות ביותר באותה עיר בכף היד כשהכל מרוכז בנוחות במקום אחד

ענקית התיירות הדיגיטלית Booking.com השיקה בפיילוט את אפליקצית CityBook – מדריך עירוני דיגיטלי המשלב תכנון וניווט, ויוצר חוויה מיוחדת המרוכזת במקום אחד. האפליקציה משמשת כמדריכת תיירים שנועדה להנגיש מידע תיירותי כמו המלצות אישיות לאטרקציות מקומיות, הנחות ומבצעים מקומיים, מידע על אירועים ואתרים מעניינים.

המידע שיזרום אל התיירים יגיע באמצעות טכנולוגיות למידת מכונה (Machine Learning), שמנטרת משתנים שונים של המשתמשים כמו מיקום, הרכב הנוסעים (משפחה, זוג או לבד), באיזה שלב של הטיול הם נמצאים (היום הראשון לעומת היום האחרון), ואפילו מזג אוויר וזמינות מקומות אירוח בזמן אמת. כל אלה יסייעו ל-CityBook לספק המלצות רלוונטיות, כולל הסבר למשתמשים איך לחזור אל מקום האירוח שלהם מכל נקודה בעיר.

שלוש הערים הראשונות שייהנו מהשירות החדש יהיו לונדון, פריז ואמסטרדם, כאשר בחודשים הקרובים יצטרפו ערים כמו טוקיו, ניו יורק, ברלין, ברצלונה ורומא. השירות יהיה זמין ללקוחות Booking.com שיש להם הזמנה קרובה לאחת מהערים הללו. האפליקציה תהיה זמינה בגרסת Android או iOS, או באתר של CityBook site מהמחשב או המובייל. ברגע שהם מתחברים עם חשבון של Booking.com ניתן לראות את כל התוכן, לתכנן תוכניות ולחוות את כל מה שיש לעיר להציע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר