בוקינג.קום ביוזמת 'תיירות ידידותית לסביבה' – הצגת מקומות אירוח שמעודדים קיימות

בין מקומות האירוח ברחבי העולם שקיבלו את התווית גם כאלה בהם מגדלים פירות וירקות לקטיף עצמי של האורחים
התוכנית כוללת מקומות אירוח מכל הסוגים מרחבי העולם ומאפשרת ללקוחות למצוא יותר בקלות מידע מהימן בנושא קיימות. הצגת ההרגלים הירוקים שמיישמים במקום כלשהו עוזרת להחליט באופן מושכל וגם לבחור במקום יותר ידידותי לסביבה בחופשה הבאה ולא משנה מה היעד

פלטפורמת התיירות הדיגיטלית Booking.com חנכה תווית בשם 'תיירות ידידותית לסביבה' – מדד קיימות מהימן ורלוונטי ברמה הגלובלית, שמספק מידע חיוני לתיירים ולתיירות מרחבי העולם, שרוצים לנסוע ולטייל באופן אקולוגי יותר.

מקומות אירוח שזכאים לקבל את התווית יכולים להיות מכל סוג שהוא, וזאת בתנאי שהם מיישמים אצלם פתרונות וצעדים מתחום הקיימות, ועומדים בסף מינימלי של השפעה על הסביבה והקהילה (בהתאם למיקום מקום האירוח).

מקום בו עושים שימוש חוזר במגבות

לפי בוקינג מדובר ביוזמה ראשונה מסוגה בתעשיית התיירות, שמיועדת למגוון רחב של סוגי מקומות אירוח – מדירות, צימרים ובתי נופש עד למלונות, אתרי נופש ואפילו בקתות עץ – ואפשר להתאים אותה למציאות ולתנאים הרלוונטיים לכל יעד.  כך יוכלו יותר מקומות אירוח ברחבי העולם לקבל סימון מהימן שמעיד על הפעולות המשמעותיות שהם עושים כדי לשמור על קיימות. מבחינת המטיילים והמטיילות זו דרך שקופה, עקבית וברורה לזהות מגוון גדול יותר של מקומות אירוח ידידותיים לסביבה בכל מקום שאליו הם ירצו לנסוע.

Booking.com כבר אימצה סטנדרטים מסוימים של קיימות בתחום האירוח, ועל בסיס זה היא שיתפה פעולה עם מומחים מהתעשייה, בין היתר באמצעות תפקיד המפתח שלה ב-Travalyst Coalition, כדי לזהות את הצעדים המשפיעים ביותר שמקומות אירוח יכולים להתמקד בהם בחמש קטגוריות מרכזיות: פסולת, אנרגיה וגזי חממה, מים, תמיכה בקהילות מקומיות ושמירה על הטבע. הקטגוריות הבסיסיות הללו חולקו ל-32 הרגלים ירוקים שונים שמקומות אירוח יכולים ליישם אצלם – החל מהפסקת השימוש במוצרי טיפוח באריזת פלסטיק חד-פעמית ובמעבר לתאורת לד ול-100% אנרגיה מתחדשת, ועד להשקעת אחוז מסוים מהרווחים בקהילה המקומית ובפרויקטים לשימור הסביבה. מידע מפורט על הדרך בה קיבלו מקומות אירוח ברחבי העולם את התווית, ניתן למצוא ב-מדריך הקיימות המעודכן למקומות אירוח המופיע במרכז העזרה לשותפים של Booking.com.

מקום שמעמיד לרשות האורחים אופניים לרכיבה

בשלב הראשון של ההשקה, תווית 'תיירות ידידותית לסביבה' תופיע בעמוד מקום האירוח באפליקציה ובאתר של Booking.com ברחבי העולם, בצירוף פירוט הפעולות שמקום האירוח עושה לקידום הקיימות. בשבועות הקרובים, כחלק מהמשך תהליך ההשקה, תווית 'תיירות ידידותית לסביבה' תתחיל להופיע גם בתוצאות החיפוש ליד שם מקום האירוח. לתהליך החיפוש יתווסף גם מסנן באותו השם, שיעזור לאנשים לזהות את האפשרויות הסביבתיות כבר בתחילת החיפוש שלהם באתר בוקינג.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר