בירה Budweiser האמריקאית – עכשיו בישראל

באדוויזר היא בירה לאגר בצבע זהוב בהיר וקלילה עם 5% אלכוהול וטעם מאוזן ועגול
AB InBEV היא מעצמת אלכוהול הנחשבת לגדולה בעולם, ולה נתח שוק של כ- 30% מכלל המכר של בירה בעולם עם עשרות מותגים שחלקם כבר נמכרים בישראל

ממש לפני ראש השנה הושקה בירה באדוויזר (Budweiser) האמריקאית בישראל על ידי חברת "הכרם" שנבחרה על ידי AB InBEV (אנהוזר-בוש) – תאגיד האלכוהול הגדול בעולם, להפיץ את באדוויזר בארצנו. למה הדגש על בירה אמריקאית? כי היה קרב בין-מדינתי על המותג, והקונצרן האמריקאי זכה, אם כי יש ארצות באירופה בהן שותים את הבירה הצ'כית תחת שם זה. מבולבלים? אנחנו עוסקים בבירה האמריקאית.                       

באדוויזר הוא מותג לאגר פרמיום שיוצר בארה"ב בשנת 1876, ונמכר ביותר מ- 90 מדינות ברחבי העולם. מדובר בלאגר זהוב בהיר וקליל, עם 5% אלכוהול וטעם מאוזן ועגול. זו בירה קלה מאוד ולא מכבידה, שמתאימה לאקלים הישראלי.  AB InBEV היא מעצמת אלכוהול הנחשבת לגדולה בעולם, ולה נתח שוק של כ- 30% מכלל המכר של בירה בעולם עם עשרות מותגים שחלקם כבר נמכרים בישראל. מסתבר כי ישראל סומנה כיעד אסטרטגי להשקת המותג כחלק ממהלך התרחבות של החברה.

באירוע ההשקה שהתקיים במסעדה דיסקו טוקיו בתל אביב, סיפר אריאל אפשטייין – מנכ"ל חברת הכרם ומבעליה, על שוק הבירה בישראל, על פעילות החברה בתחום הבירה, ושיתוף הפעולה עם AB InBEV. באירוע נכחו גם איאן בוליד – מנכ"ל AB InBEV בישראל, וכן רונית אפשטיין – סמנכ"לית הכרם, ומורן כהן – מנהלת מותג באדוויזר בחברה.  שוק הבירה בישראל מוערך בכ- 130 מיליון ליטר בשנה, עם צריכה שנתית ממוצעת לנפש של כ- 15 ליטר. בירות לאגר מהוות כ- 90%  ממכירות הבירה בישראל. אפשטיין אומר כי הכרם מובילה בתחום בירות קראפט (אלה שמיוצרות במבשלות קטנות (וכמותג לאגר בינלאומי חזק ומוכר תשלים באדוויזר את מגוון הבירות  של היבואנית.

באדוויזר היא בירה כשרה. מחיר מומלץ לשישייה (330 מ"ל) – 39.90 ₪, לפחית (500 מ"ל) – 9.90 ₪. להשיג ברשתות שיווק, חנויות אלכוהול, וגם בברים ובמסעדות נבחרות (במחירים שלהם)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר