בית קפה רפאלס' & יינות ועוד בפארק תעשיה משגב: לעצור לרגע את הזמן

בית הקפה רפאלס' מעוצב בסגנון אירופאי, עם אווירה חמימה ונעימה כאחד. ניתן לעצור כאן לרגע את הזמן, לנשום, וליהנות מחוויית הקנייה ומהניחוחות הנפלאים של המאפים והפירות היבשים הטבעיים

רפאלס׳ הינו בית קפה בעל אווירה ייחודית, המשלב חנות של יינות ועוד שפע דברים, השוכן במרכז תעשיה משגב שממוקם בגליל הירוק והפורח – בין הרי כרמיאל לנוף הקסום הירוק וההררי של משגב.

בית הקפה רפאלס' מעוצב בסגנון אירופאי, עם אווירה חמימה ונעימה כאחד. ניתן לעצור כאן לרגע את הזמן, לנשום, וליהנות מחוויית הקנייה ומהניחוחות הנפלאים של המאפים והפירות היבשים הטבעיים.

זהו מקום אידיאלי למפגש חברי או עסקי ולשיח איכותי, עם תפריט המציע ארוחות בוקר מעולות וטעימות במיוחד, העשויות ביד אוהבת ממיטב חומרי הגלם, שאת חלקם ניתן לרכוש בחנות וליהנות מהם גם בבית או במשרד.

רצינו לדעת יותר על מקום מיוחד זה, ושמענו כי קפה רפאלס׳ נפתח ב-2009, כשאבי אלקובי, הבעלים, חגג את יום הולדתו ה- 40. הוא החליט להקים מקום שיהיה נעים להגיע אליו, ובמשך הזמן יהפוך למקום של מפגשי פרלמנט, אליהם יגיעו קבוצות חברים וירגישו כחלק מהמקום.

בית קפה רפאלס׳, נקרא על שם רפאל אלקובי ז״ל, אביו של אבי אלקובי, שהיה אבא אהוב במיוחד, ואיש אשכולות גדול שהטביע את חותמו בילדיו ובמשפחתו.
המקום תוכנן ועוצב מתוך מחשבה רבה על כל הפרטים, ובטוב טעם יוקרתי, נעים ובעיקר נוח. מאז ועד היום בית קפה רפאלס׳ מהווה בית לרבים מתושבי האזור, וסימן דרך למבקרים באזור הגליל.

אבי אלקובי מספר: "רציתי מקום מיוחד, שישרה אווירה טובה ויגרום לבאים להיות רצויים ומחוברים אליו. עבורי זה יותר מבית קפה או חנות; זהו המקום שנותן לי הזדמנות לעבוד עם הצד היפה, הנעים והטעים של החיים. אני דואג להביא לרפאלס' את כל הדברים שאני מאמין בהם; הדברים האיכותיים, הטעימים והמיוחדים. חשוב לי שכל לקוח שיגיע למקום ירגיש את תחושותיי, ואת האהבה המיוחדת של המקום״.

אז מה תוכלו למצוא בשילוב זה של בית קפה עם חנות של הדברים הטובים, שגורמים לנו לאושר ולהנאות בחיים?
בבית קפה מוצע תפריט מגוון עם ארוחות בוקר המוגשות במשך כל היום, כריכים, קישים, סלטים, בשילוב תפריט טבעוני ואיטלקי לצד קינוחים נהדרים. המיוחד בכל ארוחה הוא שהלחמים נאפים במיוחד עבור הסועדים, וניתן ליהנות ממיצים טבעיים הנסחטים במקום.

בחנות של רפאל'ס מוצע מגוון רחב ואיכותי של יינות בוטיק ישראלים ותוצרת חוץ, משקאות חריפים וליקרים מיוחדים. תמצאו כאן בנוסף מגוון רחב של פירות יבשים טבעיים ואגוזים מיוחדים, וגם מגוון עשיר ואיכותי של שוקולדים מדהימים, ללא סוכר ולטבעונים, ממרחים וקונפיטורות, טחינה, ועוד מטעמים מיוחדים. 

אם תחפשו פינוק אישי לחגיגה או למשפחה, ברפאל'ס תוכלו ליהנות ממבחר עשיר של עוגות ועוגיות חלביות/פרווה/ללא סוכר; ויש כאן מתנות מקרמיקה, מלמין, מתכת וזכוכית, וכלים אקולוגיים – לאריזת מוצרים שתקנו כאן כמתנה מיוחדת, או סתם עבורכם לשימוש בבית.

הפירות היבשים ברפאלס' הינם פירות מיוחדים. תוכלו למצוא כן בננה צ'ילי ובננה מקורמלת, פטל טבעי, פסיפלורה, שקד תפוז ושקד קוקוס, או קוקוס קלוי.
בנוסף לרשותכם מבחר גדול של פירות יבשים טבעיים, כגון מנגו, אננס, פפאיה, אגס, אפרסק, משמש, צימוק, תאנה שחורה, חמוציות או בננה, ומבחר פירות המוגדרים כ-super food: גולדן ברי, גוצ'י ברי ובלוברי, המסייעים למערכת החיסונית בגוף, ופירות מיובשים נוספים כמו גויאבה, תות שדה, רצועות תפוז, קלמנטינה, עגבניות שרי, ליצ'י, ג'ינג'ר ועוד. לא נשכח גם מגוון אגוזים טבעיים טריים ואיכותיים, שמשלימים את החגיגה.

לקראת ט"ו בשבט ניתן להזמין ברפאלס' מארזים העונים לכל תקציב – בשקית או קופסה, בסלסלה או באריזה, פרטים בטל. 04-9990434.


לדף הפייסבוק של רפאלס'

לאתר האינטרנט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר