במונדבי משחקים עם החביות: שרדונה קברנה ומרלו פרייבט סלקשן בחביות ברבן ורום

השרדונה והקברנה סוביניון מהסדרה התיישנו בחביות ברבן אמריקאי והמרלו מתיישן שלושה חודשים בחביות רום
היינן הידוע רוברט מונדבי החל בנטיעת כרמים בחוף המרכזי של קליפורניה הרבה לפני שהאזור הפך לשם נרדף של יינות איכות. סדרת פרייבט סלקשן מייצגת את הזיקה של מונדבי לאזור ומציגה את אופי הפירותי של היינות

חברת שקד מייבאת מארה"ב את סדרת פרייבט סלקשן של יקב רוברט מונדבי, שנותן ליינות אלה טוויסט חביות מיוחד.  השרדונה והקברנה סוביניון מהסדרה – מכרמים מאזור מונטריי, העמק המרכזי, קליפורניה, התיישנו בחביות של ברבן אמריקאי, ואילו המרלו מתיישן במשך שלושה חודשים בחביות רום, כאשר השהייה בחביות מעניקה ליינות מורכבות וטעמים ייחודיים. תיאורי היינות הם דבר היבואן שקד.

רוברט מונדבי פרייבט סלקשן שרדונה חביות ברבן

100% שרדונה. הענבים עברו סחיטה ישירה של אשכולות שלמים במכלי נירוסטה, ואחריה התיישנות של 9 חודשים בחביות ברבן אמריקאיות חדשות ומשומשות. התוצאה:  יין לבן עשיר בעל מרקם קרמי עגול ומלא, ניחוחות של פרי בשל, אננס בגריל, הדרים וניל וטופי. שרדונה ייחודי בעל אופי קליפורני קלאסי. המחיר 89 ₪.

רוברט מונדבי פרייבט סלקשן קברנה סוביניון חביות ברבן

עשוי מענבי קברנה סוביניון בתוספת מעט פטיט סירה, מלבק ופטי וורדו. לאחר תסיסה והתיישנות במשך 10 חודשים בחביות, עבר חלק מהיין להתיישנות נוספת של 3 חודשים בחביות ברבן אמריקאיות חדשות; תהליך שמוסיף ליין מורכבות ועושר טעמים. התוצאה: קברנה קליפורני מיוחד בעל אופי עשיר מאוד, מלא ומודגש. ניחוחות עוצמתיים ומרוכזים של פרי בשל, קרמל, שוקולד מריר, וניל וקפה קלוי. לפי היבואן זהו יין מרשים מאוד, בעל אופי כבד עם גוף מלא ומרקם רך, עגול ועסיסי. המחיר 89 ₪.

רוברט מונדבי פרייבט סלקשן מרלו חביות רום

עשוי מענבי מרלו בתוספת מעט מלבק וקברנה סוביניון. לאחר תסיסה והתיישנות עבר חלק מהיין להתיישנות נוספת של 3 חודשים בחביות רום אמריקאיות; בתהליך שהוסיף ליין מורכבות ועושר טעמים. התוצאה: יין:בעל גוון אדום שחור עמוק, וניחוחות של קרמל, מוקה, וניל, טבק ומייפל, לצד פירות יער בשלים ושזיפים. היבואן שקד אומר כי היין עשיר מאוד, כבד ועוצמתי, בעל גוף מלא ואופי מרשים. המחיר 89 ₪.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר