בקו מגייסת מיליון אירו למען ילדים יחד עם קבוצת הכדור רגל ברצלונה

בקו מעודדת אנשים מכל העולם להפגין תמיכה על ידי פרסום הרגלי האכילה הבריאים שלהם בערוצים החברתיים
בקו (Beko) ויתרה על המיתוג שלה על שרוולי השחקנים של ברצלונה לטובת עידוד ילדים בכל העולם "לאכול כמו מקצוען" בקמפיין המעודד הרגלי אכילה בריאים

במהלך משחק הקלאסיקו שהתקיים בין ברצלונה לריאל מדריד, ויתרה חברת   מוצרי החשמל הביתיים בקו (Beko), נותנת החסות למועדון הכדורגל של ברצלונה, על הלוגו שלה שמופיע על שרוולי כוכבי הקבוצה. השחקנים הופיעו כשעל שרוולי חולצתם מופיע הכיתוב "Eat Like a Pro" (אכול כמו מקצוען) – קמפיין המעודד תומכים מכל העולם לפרסם את הרגלי האכילה הבריאים שלהם, ויעזור לבקו לגייס מיליון אירו עבור פעילות בנושא זה של ארגון יוניסף.

Eat Like a Pro (אכול כמו מקצוען) היא יוזמה גלובלית של בקו יחד עם קבוצת ברצלונה והקרן של המועדון Barça Foundation, אשר מעלה למודעות את נושא השמנת היתר בקרב ילדים. לפי נתונים שהתפרסמו, עד 2025 יהיו ברחבי העולם כ-70 מיליון ילדים אשר יסבלו מהשמנת יתר (אובסיטי). בקו שמה לה למטרה לתרום להפחתת מספר זה באמצעות הקמפיין ותמיכה בארגון יוניסף שפועל למען ילדים.

לא רק כוכבי כדורגל עולמיים לוקחים חלק בקמפיין. בקו מעודדת אנשים מכל העולם להפגין תמיכה על ידי פרסום הרגלי האכילה הבריאים שלהם בערוצים החברתיים. בקו תורמת 1 אירו ליוניסף על כל פוסט שמתפרסם בנושא, ועד עתה הצליחה לגייס למעלה מ-500 אלף אירו בדרך זו, כשכותבי הפוסטים ברשתות החברתיות משתמשים בתיוג EatLikePro#. בקו מאפשרת לזכות בחולצת קלאסיקו 18\17 שהופקה במהדורה מוגבלת עם Eat Like Pro על השרוול, החתומה ע"י שחקני ברצלונה. כל פוסט שישותף בטוויטר או באינסטגרם עד 25.5.18, תוך שימוש ב- EatLikePro#, ייכנס באופן אוטומטי להגרלה לזכייה בחולצה, שלא תימכר בשום מקום.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר