גלידת שטראוס זכתה בפרס ההשקה המנצחת של איגוד השיווק הישראלי לרבעון השלישי של 2018

האתגר השיווקי במהלך היה להניע צרכנים להתנסות, ולהציג תפיסה שגלידה לא חייבת להיות עשירה בקלוריות כדי להיות טעימה

ועדת החדשנות של איגוד השיווק הישראלי העניקה את הפרס למהלכי ההשקה של גלידת שטראוס של יוניליוור – השקת Goodiz, והלמן-אלדובי – הפנסיה של הלמן-אלדובי ("כחלון"). באיגוד השיווק הישראלי אומרים: "שני המהלכים שזכו בתואר ההשקה המנצחת ברבעון השלישי של 2018, גלידת שטראוס והלמן-אלדובי, הוכיחו כיצד השקה מוצלחת אחת, המבוססת על חדשנות ומקוריות, מייצרת ערך ללקוחות וערך לחברה, ומצליחה לבדל אותה. בבחירה הנוכחית בחרנו להתמקד במהלכים שלא רק מביאים איתם חדשנות לצרכן, אלא אף יצרו קטגוריות חדשות בתחומם. אנו שמחים להמשיך ולבחון השקות מוצלחות, ושמחים אף יותר להכריז בכל רבעון על ההשקות המנצחות".

מתוך נימוקי השופטים: גלידת שטראוס של יוניליוור- השקת גלידת Goodiz: בגלידת שטראוס בישראל פיתחו את Goodiz, מוצר גלידה המציע גלידת שמנת איכותית וטעימה במרקם קרמי, מופחתת קלוריות ובארבעה טעמים. המוצר פותח כמענה לצורך בגלידה מפנקת ודלת קלוריות ללא רגשות אשם. האתגר השיווקי במהלך היה להניע צרכנים להתנסות, ולהציג תפיסה שגלידה לא חייבת להיות עשירה בקלוריות  כדי להיות טעימה. על מנת לבסס תפיסה זו, נבחרו שני פרזנטורים נהנתנים – טל ואביעד, שתמיד יעדיפו מוצר טעים. במקביל, גלידת שטראוס עלתה עם תוכן אינטרנטי הפונה לקהל שומרי המשקל, ונוצר  הסרטון "בלתי שמינים", הנשען על התובנה שלכל אחד יש חבר שקלוריות הן לא עניין מבחינתו, ויכול לאכול מה שבא לו מבלי לעלות במשקל. התוצאה – Goodiz  שינתה את מאזן הכוחות של קטגוריית הפרמיום הביתית, ועוררה שיח חדש לחלוטין של גלידות שהן טובות יותר בלי הרבה קלוריות – חדשנות בקטגוריית הגלידות. ההשקה הצליחה למשוך 10% מהלקוחות מתוך קטגוריית הפרמיום, ו-23% לקוחות חדשים בקטגוריה זו.

הלמן-אלדובי – מהלך "הפנסיה של הלמן-אלדובי": בעידן בו יש רפורמות המבקשות להיטיב עם קהל הצרכנים, כמו בשוק הסלולר, מתבקש יישום של מהפכה צרכנית גם בתחום ביטוח הפנסיה. מטרת הקמפיין הייתה להנגיש בצורה קלילה, מחויכת ופשוטה את החשיבות של רפורמת כחלון, ואת היתרון שבהצטרפות לקרן פנסיה המציעה את דמי הניהול הנמוכים ביותר במשק. זאת תוך התמודדות עם אתגרים שיווקיים לא פשוטים, וביניהם להצליח למצב את הלמן-אלדובי, שלא הייתה מוכרת עד כה, כמובילת מהפכת הפנסיה ויצירת מודעות ועניין לנושא בקרב קהל היעד.

המהלך השיווקי כלל סרטוני פרסומת בהובלת הפרזנטור אסי ישראלוף המחופש לשר משה כחלון, ופריסת מדיה בדיגיטל, שכללה באנרים, סרטונים וכתבות תוכן. המהלך יצר דרמה בשוק הפנסיה, ומשך את תשומת הלב של קהל היעד לנושא שנתפס עד כה כמשעמם ולא מוכר. כמו כן, המהלך שינה את החברה כולה, והוביל לעלייה של מאות אחוזים במצטרפים לפנסיית ברירת המחדל של הלמן-אלדובי, עלייה במספר וכמות ההשקעות במוצרים הפיננסיים של החברה, גיוס כוח אדם איכותי, ושיפור תוצאות ההשקעות.

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר