הבקבוקים התרמיים של הפיל היפני הגיעו לישראל

לחברת זוג'ירושי יש מגוון רחב של מוצרים כגון בקבוקים תרמיים שומרי חום וקור, מיכלים לשימור מזון ומכשירי בישול
הבקבוקים שמבוססים על פילוסופיה המנחה את החברה לשיפור איכות החיים באמצעות טכנולוגיות חדשניות, מסוגלים לשמור על חום וקור המשקאות שבתוכם בטמפרטורה יציבה לפרקי זמן ארוכים במיוחד

לארצנו הגיע מותג הכלים התרמיים 'הפיל היפני' (זוג'ירושי – תאגיד בינלאומי שמייצר מוצרי בידוד וואקום מעל מאה שנים), שמציע קולקציית בקבוקים תרמיים בעלי פטנט בידוד ייחודי, במגוון נפחים ובעיצובים מושכי עין. הבקבוקים שמבוססים על פילוסופיה המנחה את החברה לשיפור איכות החיים באמצעות טכנולוגיות חדשניות, מסוגלים לשמור על חום וקור המשקאות שבתוכם בטמפרטורה יציבה לפרקי זמן ארוכים במיוחד.

סדרת הבקבוקים התרמיים שמשווקת בישראל זמינה בנפחים של 360, 480 או 600 מ"ל לבחירה. הבקבוקים בסדרה עשויים STAINLESS STEEL 8/18 (פלדת אל חלד 8/18), ופטנט בידוד ואקום האיכותי שלהם שומר על קור וחום לאורך זמן. כך לדוגמא, בבדיקות שנערכו בחדר בטמפרטורה של 20 מעלות, מים שהחלו ב-95 מעלות היו לאחר שעה בטמפרטורה של 87 מעלות, ולאחר 6 שעות בטמפרטורה של 71 מעלות. מים שהחלו בטמפרטורה קרה של 8 מעלות, שמרו על הטמפרטורהגם לאחר 6 שעות.

הבקבוקים כוללים ציפוי נון סטיק פנימי נוגד כתמי שתייה (קפה, תה), יש להם מכסה חכם לפתיחה נוחה בלחיצה ותפעול ביד אחת, נעילת ביטחון המונעת נזילות בכל זווית, מעצור המונע סגירה. משקלם קל במיוחד, BPA FREE ונוחים לנשיאה. כל חלקי הבקבוק ניתנים לפירוק בקלות, ומאפשרים ניקיון יסודי ללא הצטברות לכלוך.

טווח מחירים 199- 239 ₪. להשיג בחנויות מטיילים ומתנות מובחרות ובאתר היבואן קבוצת T&I

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר