הוויסקי ששם את כולם בכיס הקטן: Pocket Scotch

סדרת בקבוקי הפוקט סקוטש מבית דיאג'יו שהגיעה לישראל מורכבת מבקבוקי פוקט של ג'וני ווקר בלאק לייבל, ג'וני ווקר רד לייבל, J&B, וסינגלטון 12

IBBLS, היבואנית הרשמית של ענקית האלכוהול העולמית דיאג'יו, משיקה בישראל את סדרת בקבוקי הפוקט סקוטש שמגיעים גיעים באריזה צבעונית בנפח 200 מ"ל. הבקבוקים מיועדים לנשיאה ולבילוי בחוץ עם חברים או משפחה , או בבית. ואם הם מזכירים לכם את פלאסק האלומיניום שראיתם בסרטים בכיסו של כל קאובוי, אינכם טועים.

המותגים בסדרת הפוקט ותיאורם לפי היבואן IBBLS:

JOHNNIE WALKER BLACK LABEL: הבלנד המוכר של מזקקת ג'וני ווקר הסקוטית באריזה חדשה. בלנד פרימיום המורכב מוויסקי מרחבי סקוטלנד שהתיישן לפחות 12 חודשים בחביות עץ אלון. ג'וני ווקר בלאק לייבל בעל אופי חלק, עומק ומורכבות עם ניחוחות של פרי שחור ווניל. המחיר 38 ₪ ל- 200 מ"ל.

JOHNNIE WALKER RED LABEL: הבלנד הראשון של ג'וני ווקר שהביא את המותג לתודעה. מאופיין בטעמי קינמון עדינים ורמיזות לווניל, רעננות חמצמצה וסיומת מעושנת. המחיר 22 ₪ ל- 200 מ"ל.

J&B: וויסקי סקוטי בהשראה איטלקית, מיוצר בלונדון ועובר זיקוק בסקוטלנד. בלנד של 42 סינגל מאלטים שונים היוצרים בלנד מעודן, מאוזן וחלק עם טעמים מורכבים. המחיר 22 ₪ ל- 200 מ"ל.

Singleton 12: וויסקי סינגל מאלט סקוטי מיושן 12 חודשים בחביות עץ אלון אמריקאי ואירופי. סינגל מאלט קליל לשתייה, בעל טעמי פירות רעננים ודבש, וסיומת ארוכה וקרמית. המחיר 45 ₪ ל- 200 מ"ל.

את סדרת פוקט סקוטש ניתן לרכוש בחנויות נוחות, חנויות אלכוהול מתמחות ומרכולים. שימו לב שהמחיר הסופי יקבע ע"י הקמעונאי בלבד.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר