הזדמנות מונדיאלית: כניסת ישראלים לקטאר לחודשי המונדיאל בלבד

קטאר מציעה מגוון רחב של אפשרויות בילוי ותיירות, חנויות יוקרה ומרכזי קניות ענקיים ומגוון מסעדות בסגנונות שונים
איסתא ספורט משווקת חבילות ספורט ונופש לאמירות שלא מקיימת יחסים דיפלומטיים עם ישראל. אפשרות ליהנות ממנעמי קטאר עם ביטחון אישי ובאווירה ספורטיבית של משחקי המונדיאל בקטאר

בחודש נובמבר 22 תיפתח לישראלים הזדמנות  להציץ אל קטאר – אחת האמירויות העשירות בעולם, שבדרך כלל סגורה בפני ישראלים ככזאת שאינה נכללת ב'הסכמי אברהם', ולישראל אין עימה יחסים דיפלומטיים. למרות זאת צפויים התיירים הישראליים ליהנות מהזדמנות חד פעמית לבקר בקטאר במהלך נובמבר ודצמבר 2022, עם ויזה מיוחדת שתונפק לטובת ביקור בקטאר, במקביל למשחקי המונדיאל שתארח האמירות לראשונה בתולדותיה.

המונדיאל בקטאר שצפוי להיות מהמושקעים בהיסטוריית גביע העולם בכדורגל, הוא רק חלק מחוויית התיירות ממנה יוכל ליהנות התייר הישראלי בשהותו שם. קטאר מציעה מגוון רחב של אפשרויות בילוי ותיירות, חנויות יוקרה ומרכזי קניות ענקיים, מגוון מסעדות בסגנונות שונים ובטווח מחירים גבוה יחסית, לצד האפשרות לבקר בשוק המקומי והצבעוני וליהנות ממנות רחוב המוכרות לחך הישראלי. כמו כן יוכלו התיירים הישראליים ליהנות מאווירה מדברית מחוץ לעיר דוחא, וליהנות ממגוון אטרקציות בדיונות המדבריות שמחוץ לעיר. לשם כך יוקמו לתקופת המונדיאל יוקמו באזורים מאהלים מיוחדים. מזג האויר בקטאר בתקופת המונדיאל צפוי להיות נעים יחסית כמו באביב הישראלי, ולא  החום הכבד של חודשי הקיץ.

מתן פלד, סמנכ"ל איסתא ספורט ואחראי על הפרויקטים הגדולים בחברה, אומר: "קטאר משלבת בין תרבות ערבית מסורתית לבין קידמה מערבית. יש בה גורדי שחקים, קניונים ומבנים מפוארים לצד שווקים מסורתיים.  מי שירצה 'לברוח' מההמולה של העיר דוחא יוכל ליהנות מנסיעה למדבר הסמוך, לרכב על גמלים, ליהנות מנסיעה בספארי לאורך הדיונות, ולראות נופים מדבריים עוצרי נשימה. גם מבחינת מזג האויר, נובמבר ודצמבר מתאפיינים בטמפרטורות של 20-25 מעלות, מה שיאפשר חווית תיירות מהנה במיוחד".

הטיסות לקטאר לא יהיו ישירות, אולם באיסתא ספורט, המשווקת הרשמית של חבילות המונדיאל בישראל, מתחייבים לטיסות נוחות שיאפשרו נחיתה קצרה וטכנית בלבד בדרך לקטאר, ללא ירידה מהמטוס, לצד מלונות מצוינים (הצפויים להיות מלאים כולם, לרגל משחקי המונדיאל).

ראו באתר פירוט החבילות המוצעות לקטאר במהלך המונדיאל

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר