מונדיאל 2018 – אוכלים שותים וצופים במשחקים

ראיסה בר בשוק הפשפשים ביפו תשדר את המונדיאל במסכי ענק ותגיש מנות מיוחדות ברוח הכדורגל. צילום דרור עינב
ב- 14 ליוני 2018 תיבעט בעיטת הפתיחה של המונדיאל שיסתיים ב- 15 ליולי, ובמהלכו יימזגו נהרות של בירה וייזללו נשנושים אין ספור. רבים מאיתנו יעשו זאת בבית או אצל חברים, וישנם אלו שיעדיפו צפייה חווייתית בפאבים-ברים ומסעדות. לכולם בתיאבון, לא להשתכר, ולנהוג בזהירות

ראיסה בר – מנות ברוח הכדורגל

הראיסה בר בשוק הפשפשים ביפו תשדר את המונדיאל במסכי ענק, ותגיש מנות מיוחדות ברוח הכדורגל, עם חמישה סוגי בירה פאולנר מהחבית ואוכל ברוח הכדורגל, כמו נקניקיה וצ׳יפס ביתי (38 ₪),  גבינה מותכת עם סלסת פלפלים (34 ₪), טאפאס שרימפס ביוגורט עשבי תבלין (34 ₪), 100 גרם בשר על הפלנצ׳ה (46 ₪).

ראיסה – רבי יוחנן 8 יפו. 03-6202262

צילום דרור עינב
צילום דרור עינב

דאבל סטנדרט והספייסהאוס – קוקטיילים ספיישל למונדיאל

ברי הקוקטיילים דאבל סטנדרט והספייסהאוס של המיקסולוג יותם שילה, יקרינו את המונדיאל על מסכי ענק, ויתגברו את תפריט הקוקטיילים היצירתיים בקוקטיילים ספיישל למונדיאל, שיכללו קוקטיילים המייצגים כל מדינה מתמודדת. למשל: איטליה – אפרול שפריץ ונגורני; ברזיל – קפירנייה ומוחיטו, ספרד – סנגריה. בכל ערב 50% הנחה על הקוקטיילים של המדינות שיתמודדו באותו ערב.

דאבל סטנדרט – דיזינגוף 247 תל אביב (פינת נורדאו). 03-5550966

בירת מונדיאל בג'מס

חודש כדורגל זה לא רק סיבה למסיבה, זה סיבה לבירה מיוחדת. לכן, ג'רמי וולפלד, ברומאסטר ומייסד ג'מס, בשקט בשקט עם עצמו בישל בירה שתהיה במהדורה מיוחדת רק למונדיאל, ונמכרת מהחבית במהדורה מיוחדת שאפשר לשתות רק בסניפי ג'מס. מונדיאל פייל אייל – צבע זהב, מרירות נמוכה, ארומטית עם טעמים פירותיים וסיומת קלילה.  5% אלכוהול. שליש 29 ₪, חצי 35 ₪.

מנת מונדיאל בחומוסיות של ג'ינג'י בקיבוץ עינת ובנווה ירק

לכבוד המונדיאל מציעות חומוסיות  "החומוס של ג'ינגי" את מה שמוגדרת כמנה הספורטיבית הבריאותית הראשונה מסוגה, שכוללת לא פחות מאשר גרגרי חומוס מובחרים בשילוב גרגירי פול אסלי עם ביצה קשה, המבושלים יומיים שלמים בתנור ומוגשים עם ביצה וסלט ישראלי. איתי גולן, הידוע כג'ינג'י, משקיע בבחירת הגרגירים של הפול וחומוס בקפידה ודואג שהטעמים נספגים יחד. המנה עשויה מגרגירי חומוס מסוג זהבית הגדלים בקיבוץ עינת.

"חומוס של ג'ינג'י" בפייסבוק

קרנבל מונדיאל בכביש 90

צילום עדי פרץ
צילום עדי פרץ

מסעדת ההמבורגרים כביש 90 מהגליל העליון מציעה חגיגת בילוי של טעמים ואירוח, ומתכננת קרנבל מונדיאל גדול. המשחקים המרכזיים יוקרנו על גבי מסכי ענק בתוך ומחוץ למסעדה בגינת הכביש. לאורחי קרנבל המונדיאל יוצעו מגוון בירות הבית  מ-  8 החביות, כמו גולדסטאר לא מסוננת, בזלת, מלכה ונוספות, ונבחרת הכביש תחלק סבב צ'ייסרים על חשבון הבית על כל גול שיובקע. לעתים ובמשחקים מרכזיים יוגש קרייזי בורגר ייחודי וייעודי של המקום, על טהרת הקבוצות והשחקנים המשחקים באותו המשחק (50-60 ₪). דף הפייסבוק של המסעדה יעודכן באופן שוטף בשמות המשחקים שיוקרנו ובמנות הקרייזי בורגר המפורסם של כביש 90 שיוגשו – המבורגרים עשויים מ-100 אחוז בשר עגל מקומי וטרי הנטחן מדי יום ומוכן בסטנדרט ובדיוק גבוה, בשילוב תוספות כמו בייקון טלה, פרושוטו בקר, רטבים מיוחדים כמו מיונז ווסאבי, מיונז לימון כבוש, צ'יפס בטטה.

כביש 90, המבורגר ובירה, צומת מחניים, שתי דקות מראש פינה, שעתיים מתל אביב. 04-6160190

 מונדיאל 2018 – מירור בר סטייל

צילום איל גוטמן
צילום איל גוטמן

מירור בר במלון ממילא שבירושלים, נערך לשידורי מונדיאל 2018 ומבטיח חוויית צפייה. במהלך חודש יוני יוצעו לקהל האורחים מבצעים משתנים על קוקטיילים, רום ובירות, ובמקביל תפריט משתנה של מאזטים מיוחדים שנוצר ע"י שף המלון קובי בכר, כדי ללוות את מנות האלכוהול ולהשלים את החוויה בביסים של גורמה. בשבועות הראשונים של החודש הבר "מחמם" את הקהל עם מבצעים והופעות של להקה לטינית לקראת פסטיבל המונדיאל שמתחיל ב- 17.6. משחקי המונדיאל יוקרנו על מסך בבר, והמבלים יוכלו ליהנות מקוקטיילים עדכניים, תפריט אלכוהול ויינות עשיר, אוכל ושירות. כדי שחווית המונדיאל במירור בר תהיה מושלמת הבר מוסיף עוד כמה התרחשויות והפתעות כמו הופעה לטינית (4/6), די.ג'יי מדי יום חמישי במהלך כל יוני, דיל אלכוהולי משמח שמשתנה מדי שבוע כמו מרגריטות במגוון טעמים ללא תחתית (3-9/6), קוקטיילי רום ללא תחתית (10-16/6), קורונה + צ'ייסר (17-23/6), ויהיו גם כמו מנות ספיישל משתנות בהתאם למשחקים.

מירור בר, מלון ממילא ירושלים, קומה 2. 02-5482230

תפריט מונדיאל חדש במייקס פלייס

במונדיאל הזה אוכלים במייקס פלייס ונהנים משידורים חיים, מסכים המפוזרים ברחבי הבר, סאונד איכותי, הפנינג בעזרת האוהדים הרבים שמגיעים בתלבושות של הקבוצה האהובה ,הופעות חיות לאחר המשחקים (הערב רק מתחיל..) וכמובן אוכל בהשראת המונדיאל: אל ויקטוריוסו סטייק סנדוויץ' (ארגנטינה), ויטוריה אננס בורגר (ברזיל), שאנז אליזה בורגר (צרפת), אוזי רו קריספי צ'יקן סנדוויץ' (אוסטרליה), קראוט'ס גווינר בורגר (גרמניה) – מחיר כל מנה 72 ₪, המבורגר הביג ווינר- 89 ₪.  מוזגים בירה בשולחן כמו אלופים: 3 ליטר קרסלברג או טובורג למזיגה עצמית בשולחן – 150 ₪. כרטיס גירוד עם כל ליטר קרסברג או טובורג – כל כרטיס זוכה בפרס באווירת המונדיאל.

מייקס פלייס – טיילת תל אביב, הרברט סמואל 90. 03-5106392

חודש של מנות מוגזמות ומשחקי מונדיאל בספריה בבאר שבע

במסעדת הספריה בבאר שבע יחגגו החל מ- 14.6 חודש שלם (עד 15.7) עם תפריט מוגזם חדש, עסקיות צהריים ב-39 ₪, תפריט מרגריטות חדש, הקרנות משחקי המונדיאל בכל יום, תפאורה חגיגית במסעדה ואווירה. בתפריט המוגזם החדש ניתן לפגוש מנות כמו המבורגיניו – 75 ₪, בואנו – 75 ₪, בומבה גוס חצי קילו בורגר – 89 ₪, קלאסיקו ארבעה המבורגרים – 195 ₪, סליזי צ'יזי – המבורגר כפול עם גבינת צ'דר טבעונית – 89 ₪,קינוח בלי כיבודים – 59 ₪, עוגת קומות סבבושקה – 59 ₪. נבחרת המרגריטות של הספריה: מרגריטה מנגו, מרגריטה לימונענע, מרגריטה תות, מרגריטה פסיפלורה ומרגריטה פירות יער – כל המרגריטות 42 ₪.

הספריה – יצחק נפחא 25, מתחם מבנה באר שבע. 08-6655120

דלי אסיאתי הוד השרון: עולים לשלב הבתים

צילום אנטולי מיכאלו
צילום אנטולי מיכאלו

טורניר המונדיאל בפתח, והסלון הביתי צפוי להיצבע ב"מסך ירוק" במשך חודשי הקיץ לרגל המאורע. לכבוד כך מציעה מסעדת "דלי אסיאתי" בהוד-השרון ללקוחות שירות המשלוחים ארוחה אסיאתית לצד בירות ברוח המונדיאל. מבצעי המונדיאל: "באנס ובירה" – משלוח של בירה צ'אנג האסיאתית וזוג באנ'ס (לחמניות אסיאתיות מאודות עם מגוון מילויים) ב-49 ₪ למשך כל תקופת המונדיאל בימים א'-ה'. כמו כן כל משלוח מעל 249 ₪ יקבל במתנה שני בקבוקי בירה צ'אנג. המבצעים מצטרפים לתפריט הקבוע של "דלי אסיאתי".

דלי אסיאתי – הבנים 15 הוד-השרון. 09-8992555

פסטיבל בירות בסניפי רשת טיב טעם

צילום מקאן
צילום מקאן

רשת טיב טעם חוגגת את מונדיאל 2018 עם פסטיבל בירות שיתקיים בין התאריכים 14.6 עד 15.7 בסניפיה תחת הסלוגן: 150 סוגי בירות, לא משנה איזו תבחרו, כולן אצלנו! הרשת תציע בכל תקופת המונדיאל מגוון רחב של בירות מהארץ והעולם, מבצעים וטעימות בירות, ביניהן: שישיית בירה ביטבורגר – 34.90 ₪, שישיית בירה בקס – 29.90 ₪, שישיית בירה ווינשטפן – 49.90 ₪ לחברי מועדון, בירה גינס 3 יחידות –  26.90 ₪, בירה אסהי 2 + 1 מתנה. בין המבצעים: בקנייה במחלקת הבירות ב- 50 ₪ ומעלה מקבלים 50 ₪ לקניות בחזרה. המבצעים בכל סניפי הרשת ובאתר המכירות 'טיב טעם בקליק' גם בשבת, ובאפליקציית המובייל תחת אותו שם.

אירועי המונדיאל ברשת BBB

רשת BBB חוגגת את המונדיאל בכל מסעדות הרשת עם חגיגת המבורגרים מרחבי העולם, בירות ושידורים ישירים של  משחקי המונדיאל. לרגל חגיגות המונדיאל יוגשו ההמבורגרים במסעדות הרשת בלחמניות בצורת כדורגל, אשר נאפות במיוחד לאירועי המונדיאל. בחודש זה יוגשו ספיישלים וארוחות מיוחדות. לדוגמא ספיישל המבורגר מונדיאל – המבורגר בהשראת רוסיה המארחת את משחקי המונדיאל, שכולל המבורגר בקר, לביבת תפו"א, צ'יפס סלק, כרוב כבוש, מלפפון חמוץ, בצל סגול, חזרת ורוטב קיסר. מוגש עם צ'יפס וקולסלאו – 72 ₪. ספיישל קינוח המונדיאל – כדור שוקולד עגול קריספי, בתוכו מוס אנגלז וקראמבל פריך. הכדור עטוף ב"קטיפה" אדומה ונגיעות של זהב. מוגש על פירורי קראמבל שוקולד עם מליחות עדינה. עטוף ברוטב שוקולד לבן חם.  קוקטייל המונדיאל – בירה סטלה ארטואה בטעמים שונים לבחירת הלקוח – 36 ₪.

ספיישל קינוח המונדיאל
ספיישל קינוח המונדיאל

כמו כן תציע הרשת ארוחת מונדיאל  אשר תוגש מדי יום בשידורי המשחקים, החל מ-17:00 – כוללת המבורגר מיוחד מסדרת המיוחדים שמופיעים בתפריט, צ'יפס גדול וחצי ליטר בירה. מחיר ארוחה – 92 ₪. קרלסברג או טובורג עם ברז מזיגה בהגשה לשולחן– לחלוקה בין חברים: 2 ליטר –  95 ₪, 3 ליטר – 142 ₪. חברי מועדון BBB ייהנו מארוחה ב-83 ₪, וכל המזמין ארוחת מונדיאל יקבל כרטיס גירוד באפליקציה. ניתן לזכות באלפי פרסים, ביניהם צ'יפס קטן, בורגוס קטן, 1/3 בירה מהחבית, צעיף מיוחד ממותג מונדיאל, פותחן בקבוקים מונדיאל.

חגיגות המונדיאל ברשת BBB יתקיימו החל מ-12.6 עד 20.7

צילום אלירן אביטל
צילום אלירן אביטל

כל משחקי גביע העולם בכדורגל LIVE בסניפי אוסקר ווילד

מונדיאל 2018 ישודר בסניפי הפאב האירי אוסקר ווילד על מסכי ענק, עם סאונד ובאווירה מתאימה לצפייה במשחק כדורגל: בירות, נשנושים ומנות אוכל מגוונות, החל מנאצו׳ס, נקניקיות וברוסקטות, עד סטייק אנטריקוט אנגוס. השידורים החיים של המשחקים ילוו במבצעים על תפריט המשקאות: טובורג רד, טובורג בלאק – שליש 20 ₪, חצי 30 ₪, ליטר 45 ₪. בירות מהחבית  לף בלונד ולף בראון – השנייה חצי מחיר. חמישיות טלמור דיו, קוורבו, סמירנוף, פידג ב- 55 ₪. בירות ללא אלכוהול וארדינגר או בקס – 25 ₪. בכל הזמנה של גיניס, סטלה, קרלסברג, טובורג, וינשטפן הוגרדן ולף בלונד/בראון יינתן כרטיס גירוד במתנה.פרסום המשחקים יופיע באתר הבית ובעמוד הפייסבוק.

אוסקר ויילד פאב אירי – פתח תקווה השחם 36, 03-6205090; חולון הרוקמים 26 פינת הלהב, מרכז עזריאלי א.ת. חולון, 03-7785550

מונדיאל 2018 בבורגרס בר

בורגרס בר הינה רשת המבורגרים בסגנון פאסט פוד איכותי וכשר, שנוסדה לפני 18 שנה ומונה 31 סניפים ברחבי הארץ, וכן רשת בת – בורגרס בר אקספרס עם 3 סניפים. בחודש המונדיאל יציעו סניפי הרשת בפריסה ארצית מבצע של B5 – מנת 5 מיני המבורגרים עם רביעיית קרלברג במחיר של 99 ₪. בסניפי בורגרס בר אקספרס –  מבצע של ארוחת מאנצ' (צ'יפס, טבעות בצל, סיגרים, שניצלונים) יחד עם רביעיית קרלסברג במחיר של 99 ₪.

כל הפרטים באתר בורגרס בר

מארז טריפל מיקס של פיצה האט לחווית צפייה בין חברים במונדיאל 2018

צילום מישה קמינסקי
צילום מישה קמינסקי

מארז הטריפל מיקס כולל: פיצת ריקוטה ודבש או דבש חריף מבצק משפחתי דק + פיצה משפחתית נוספת, טבעות בצל, נגיסי תירס, מקלות שוקולד ושני רטבים. המחיר לאורך כל תקופת המונדיאל 139.90 ₪.

רשת Ze Sushi: מגשי אירוח למונדיאל

צילום בועז לביא
צילום בועז לביא

מגשי היוקרה של רשת Ze Sushi עוצבו מתוך מחשבה להעצים את חווית הלקוח בביתו כמו במסעדה, עם  קומבינציות סושי בתמהיל קבוע ומיוחד, כשיחידות הסושי מונחות באופן מדויק וללא תזוזה, לשמירה על איכות ונראות המזון מרגע הכנתו עד הגעתו לבית הלקוח. לכבוד עונת המונדיאל יוצעו המארזים  במחירם המקורי ובתוספת של 4 בירות Saigon Special על חשבון הבית. לכל משלוח מצורפים הפריטים הבאים: דיספנסר סויה של קיקומן, מארז טריאקי וספייסי מיונז, סוסייר וואסבי, סוסייר ג'ינג'ר, מקלות אכילה, מפיות ומגבונים. להזמנות 1-700-708-989.  משלוחים בת"א, גבעתיים, ר"ג והסביבה.

Ze Sushi, מתחם בזל, אשתורי הפרחי 14, תל אביב. Ze Sushi, מתחם שרונה מרקט, קלמן מגן 3, תל אביב.

1-700-708-989

ספיישל מונדיאל ברשת קינג ג'ורג'

צילום גליה אבירם
צילום גליה אבירם

רשת קינג ג'ורג' חוגגת את חודש המונדיאל – 14.6-15.7.18, ומזמינה ליהנות מהקרנות משחקי המונדיאל על מסכי ענק בכל סניפי הרשת. לרגל חגיגות המונדיאל תציע הרשת מגוון מנות ספיישל שנבנו בהשראת המדינות המשתתפות, וכן בירות המחירים משתלמים – בירות טובורג וקרלסברג מהחבית ב-15/21 ₪ ל-1/2 או 1/3 בהתאמה, ובירת סטלה מהחבית ב-17/24 ₪ ל-1/2 או 1/3 בהתאמה. תפריט הספיישל יוגש בכל סניפי הרשת וכן באתר המשלוחים החדש, אשר יציע למזמינים הטבה תקופת המונדיאל – בקבוק בירה טובורג / קרלסברג ב-17 ₪ בלבד. תפריט הספיישל יכלול ארוחת סליידרים, הכוללת המבורגר במשקל 80 גר', וכן תוספות המאפיינות את המדינות המשתתפות במונדיאל, במחיר של 25 ₪ להמבורגר או סליידר בודד. כמו כן יהיו דיל מונדיאל המבורגרים, וכריך מונדיאל ענק – באגט צרפתי בגודל 55-60 ס"מ, המחולק ל-4 ומתאים ל-3-4 סועדים. הכריך יוצע אף הוא בטעמי הנבחרות המשתתפות במונדיאל בתוספת עלי רוקט.

צילום מאתר אושילנד

צילום מאתר אושילנד

מונדיאל באושילנד כפר סבא

גולדסטאר ב-10 שקלים ודוכני מזון עם אוכל רחוב הם רק חלק מההצעות כאן. מתחם צפייה עם בר גולדסטאר שיציע בירות ב-10 שקלים, דוכני מזון, מאות פופים, דוכנים ומסך ענק בגודל 22 מטר, הוקם במיוחד לרגל המונדיאל בכפר סבא במתחם אושילנד. הכניסה חופשית. במשך ההקרנות יעמדו לרשות הצופים במקום דוכני מזון שיציעו אוכל רחוב במחירים אטרקטיביים של 20-60 ש"ח למנה. בין הדוכנים: פיש אנד צ'יפס, המבורגר והוט דוג. הכניסה למתחם והחניה בחינם.

מידע נוסף בעמוד הפייסבוק ובאתר

טיב טעם סניף רמת החייל: משחקי המונדיאל במתחם מחלקת הבירה על מסכי ענק

צילום אלעד גוטמן
צילום אלעד גוטמן

רשת טיב טעם מציעה צפייה במשחקי המונדיאל 2018 בסניף רמת החייל (רח' דבורה הנביאה 122 תל אביב), במתחם מחלקת הבירה בו יש למעלה מ- 150 סוגי בירות מרחבי העולם ומישראל, יחד עם מגוון פיצוחים, בר עם כסאות, שישה מסכי ענק לשידורי ספורט., ומבצעים בתקופת המונדיאל. יוצעו בירות ממבשלות בוטיק מהארץ והעולם.

מונדיאל במסעדת סילו: חודש הטבות לנשים בלבד

צילום לינה מיארה
צילום לינה מיארה

לכבוד המונדיאל הקרוב מזמינה מסעדת סילו בחולון את הסועדות לחגוג את המונדיאל קצת אחרת, וליהנות מהטבות ופינוקים מיוחדים לנשים בלבד, אשר יוגשו במהלך החודש, בכל ערב משחק.  המסעדה בניצוחו של השף טל כהן, תציע 1+1 על כל הקוקטיילים, לצד מנות בהפתעה מהשף. לנשים בלבד, בכל ערב משחק, החל מערב פתיחת המונדיאל עד ערב הסיום.

סילו, מתחם "לה פארק" חולון, 03-5733315. חנייה בשפע בחינם

קפה נטו מביא את המונדיאל לפתח תקווה

צילום ירון אורבך
צילום ירון אורבך

לרגל המונדיאל נערכו בקפה נטו קרית מטלון פתח תקווה בהתאם, ותוכלו ליהנות שם מחוויית צפייה אולטימטיבית ותפריט עם מבצעים. במקום יוצב מסך ענק עם סאונד מלא, ומערכות ישיבה אלטרנטיביות לנוחות מירבית. במהלך המשחקים יוכלו הלקוחות ליהנות משני מבצעים עיקריים: מנה ראשונה + בירה שליש ב- 35 ₪, או מנה עיקרית + בירה שליש ב- 45 ₪. מבצע נוסף: 1+1 על בירות לאדם בשעות HAPPY HOUR עד 20:00 בערב ( אין כפל מבצעים). המסעדה כשרה למהדרין.

קפה נטו – הסיבים 18 פתח תקווה, 03-9233131

מונדיאל 2018 ב-BLACK BURGER

צילום גליה אבירם
צילום גליה אבירם

רשת בלאק בורגר יוצאת (כל הסניפים למעט עזריאלי תל אביב) בתפריט חברתי חדש לקראת שידורי המונדיאל, כאשר בכל תקופת המשחקים יוצע תפריט לחברים הכולל קומבינציות אוכל, בירה ושתייה: מנת קומבו חבורה הכוללת 4  מיני בלאק בורגר, נקניקיות מרגז, צ'יפס וטבעות בצל מעל – 119 ₪, מנת ערימת כנפיים – כנפיים פריכות, צ'יפס ומעט צ'יפס בטטה וטבעות בצל מעל – 109 ₪, 3 ליטר בירה קרלסברג או טובורג למזיגה בשולחן המגיע עם מתקן בירה ייחודי השומר על קור הבירה – 139 ₪ בליווי נאצ'וס קון קרנה. במהלך השידורים יוכלו לקוחות המסעדה לשחק במתקן כדורגל שולחני להנאתם.

מונדיאל 2018 בשוק צפון

צילום נתי נייזוב
צילום נתי נייזוב

ב'שוק צפון' מתכוננים לקראת המשחקים המותחים שיתחילו באמצע חודש יוני במוסקבה. לחובבי אווירת הכדורגל מציעים ב'שוק צפון' הקרנות של המשחקים בשעות הפתיחה של המתחם. בשוק המקורה והממוזג יפוזרו מסכי ענק שישדרו את המשחקים, ויאפשרו לבאי המקום ליהנות מאווירת כדורגל תוססת. דוכני המקום יערכו לחגיגה ובמקום יוצעו מבצעי 1+1 על הבירות, מנות הדגל של דוכני השוק ילבשו חג ויציעו מנות והטבות (רק בשעות שידור המשחקים): ב'כתר המזרח' – צ'ייסר עראק בחינם על כל גול במהלך הצפייה במשחק, בנוסף למבצעי 1+1 על כל הבירות. ב'מיאזקי', הראמן בר האסייאתי של השף יובל בן נריה – 1+1 על הבירות בזמן המשחקים, וגם שיפוד + בירה מהחבית ב- 40 ₪. בג'מס – הטבת 1+1 תקפה עד 19:00 בערב. מאריס – דיל של מנה + כוס יין או בירה במחיר משתלם. לדוגמה: זוג ברוסקטות עם קלמרי צרוב, יוגורט וארוגולה (בתמונה) בליווי כוס יין לבן או בירה ב-39 שקלים. 'כתר המזרח'  – 1+1 על הבירות והצ'ייסרים, ובנוסף צ'ייסר עראק חינם בכל גול במשחק.

שוק צפון – ראול ולנברג 20 רמת החייל. 03-6432000. חניה חינם כל ערב החל מ-18:00 ושישי-שבת ללא הגבלה לרוכשים ב-50 שקלים ומעלה

שריקת פתיחת המונדיאל ברשת אגאדיר

צילום מאיה מרום
צילום מאיה מרום

רשת אגאדיר חוגגת מונדיאל ב- 12 סניפיה, ותגיש לכל אורך תקופת המשחקים תפריט ספיישל חדש אותו יצר שף הרשת רוברט קלוגר. התפריט החדש יכלול 3 מנות ספיישל שיוגשו בלחמניה מעוצבת בצורת כדורגל שיוצרה במיוחד עבור המונדיאל, בתוספת צ'יפס ו-1/3 בירה, חמוצי אגאדיר או ספייסי צ'יקן חלפיניו נאגטס לפתיחה, לונגדראפטים (ברזי בירה) הכוללים -2 או 3 ליטר של בירה. הזמנת בירה בכמות של 1 ליטר לשולחן תזכה את היושבים בכרטיסי גירוד, כאשר כל כרטיס זוכה. מנות הספיישל: קורנביף & בורגר – 160 גר' קציצת בקר, 150 גר' קורנביף עם רוטב הבנארו אננס חריף – 85 ₪.  קורדון בורגר –חזה עוף במילוי חזה אווז, צ'דר בציפוי פריך, עם רוטב אלף האיים ואיולי שום – 85 ₪.  דיאנא בורגר – 250 גר' בקר וטלה, איולי לימונים כבושים, רוקט, עגבניות שרי ובצל סגול – 89 ₪. לונגדראפט 2/3 ליטרים – 109/149 ₪ (קרלסברג או טובורג לבחירה).

חוגגים את פתיחת המונדיאל ב"מיין באזאר" ביפו

ביום חמישי 14.6 שידור טקס הפתיחה והמשחק הראשון, ולאחריו הופעה של בר קרתי – יוצר ואמן ישראלי בהופעה אקוסטית שתתחיל ב- 20:30. מבצעים מיוחדים: קנקן ליטר של גולדסטאר או מכבי + 2 צ'ייסר הבית – 60 ₪ לכל תקופת המונדיאל.

מיין באזאר – עולי ציון 7 (בסמטה הפנימית), יפו

וויסקי גרנט'ס חוגג את המונדיאל במבצע

במהלך יוני- יולי יוצעו בקבוקי וויסקי גרנט'ס ברשתות השיווק וחנויות האלכוהול המובחרות יחד עם כדורגל ממותג, במחיר מיוחד של 90 ש"ח.

נישנושי מונדיאל

סדרת פיצוחי המונדיאל של מיה

 צילום אבי לוי

צילום אבי לוייצרנית המזון "מיה" הציגה לקראת מונדיאל 2018 את "סדרת המונדיאל"- סדרת פיצוחים מגוונת לאירוח. בין הפיצוחים: גרעיני חמנייה קלויים (גרעינים שחורים); גרעיני דלעת קלויים (גרעינים לבנים) ; אגוזי קשיו קלויים; גרעיני אבטיח קלויים; בוטנים קלויים; פיסטוק קלוי; שקדים קלויים; קבוקים עם שומשום; אלמנדוס. כשרות בדץ העדה החרדית ירושלים ומאושרים על ידי משרד הבריאות. להשיג בכל רשתות השיווק (למעט שופרסל).

 

קליית גת: ערכת מונדיאל 2018

צילום רובי נוח
צילום רובי נוח

קליית גת, מותג הפיצוחים הארוזים, מציעה ערכה עבור צופי המונדיאל וחובבי הפיצוחים:                                                                                              קערת פיצוחים המשלבת מקום להנחת הסמארטפון, מיכל לאיסוף הקליפות, ושתי שקיות פיצוחים – 200 גר' גרעיני חמנייה ו-200 גרם בוטנים קלויים. המחיר 19.90 ₪. להשיג בתקופת משחקי המונדיאל בחנויות רמי לוי, חנויות מחסני השוק, וחנויות הנוחות דלק ויילו.

הוטפופ במהדורת מונדיאל מיוחדת

צילום עמית שטראוס
צילום עמית שטראוס

לכבוד חודש המונדיאל מציע הוטפופ – מותג הפופקורן להכנה במיקרוגל, מהדורת מונדיאל מיוחדת עם מארז מבצע הכולל 5 שקיות הוטפופ בטעם טבעי בתוספת מלח + דלי פופקורן ממותג ורב פעמי מתנה. המחיר 14.90 ₪. להשיג בתקופת משחקי המונדיאל בכל רשתות השיווק.

קראנצ'וס במהדורה מיוחדת לכבוד מונדיאל 2018

מותג החטיפים קראנצ'וס מצטרף לחגיגת המונדיאל עם מהדורת כדורגל מיוחדת עבור האירוע, שכוללת שני חטיפים בצורות מעולם הכדורגל, בטעמים הפופולריים גריל וברביקיו. שני מוצרי המהדורה החדשים מצטרפים לסדרת חטיפי קראנצ'וס הקיימים, שעומדת בכל דרישות משרד הבריאות לשנת 2020, וכוללת 5 טעמים: גריל, ברביקיו, פלאפל, בצל, ופיצה. משקל האריזות 70 גרם, המחיר 3.90 ₪. להשיג ברשתות המזון והשיווק.

רצועוף של מאמא עוף במהדורת כדורגל

מאמא עוף מרחיבה את סדרת החטיפים על בסיס חזה עוף, ומציעה לקראת המונדיאל מהדורה מוגבלת של רצועות עוף בציפוי פירורי לחם ושומשום, ורצועות עוף בציפוי פירורי לחם בתיבול חריף – עשויות עם 100% חזה עוף, בעלות מרקם קריספי לנישנוש מול הטלוויזיה לצד בירה ומטבלים. מוצע לחמם בתנור או בטוסטר.  לתשומת לב: המוצרים ללא חומרים משמרים, ללא ניטרטים, ללא צבעי מאכל מלאכותיים, וללא תוספת מונוסודיום גלוטמט. משקל האריזה 650 גרם, כשרות מהדרין הרב צפניה דרורי.

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר