החורף פרויקט 13 הארוחות הסודיות של מחלבות גד

הארוחות הסודיות של מחלבות גד
נבחרת של 14 שפים ומחלבות גד יוצאים (סוף דצמבר-תחילת פברואר) בפרויקט קולינרי של ארוחות סודיות פרטיות, שפרט לתאריך שלהן כל הפרטים הם סוד. מספר המקומות מוגבל

מחלבות גד בחרו 14 שפים מהטובים בישראל, לפרויקט של 13 ארוחות סודיות – SECRET DINNER by GAD. גם שמות השפים הם סוד בשלב זה. כל שף ייפגש עם 40 סועדים לערב חד פעמי וייחודי. הארוחה תהיה חלבית- דגים (לא כשרה). מידע מפורט יישלח לסועדים ששריינו מקומם מראש רק יומיים לפני כל ארוחה.

הארוחות יתקיימו באתרים שונים באזור תל אביב: גלריות אמנים, בתי מלאכה, סטודיו של צלמים, בתים פרטיים. כל לוקיישן הינו ייחודי ונבחר בקפידה. לכל שף הותאם הלוקיישן שמתאים לקונספט הארוחה שלו.

מבטיחים אווירה מיוחדת מבחינת העיצוב, התאורה, המוזיקה, האוכל, השף, היין והאלכוהול שיתלוו לארוחות, ובכל ארוחה יתווסף קטע אומנתי שונה (קטע שירה, מיצג, מוסיקה וכו'), כדי  להעמיק את החוויה וליהנות משילוב קולינריה ותרבות.

הסועדים שיצליחו לשריין מקום לאחת מ- 13 הארוחות הסודיות, יישבו סביב שולחן אחד – מה שיאפשר מפגש יוצא דופן של אנשים שונים אשר המכנה המשותף שלהם: הם חובבי קולינריה והרפתקאות.

את תאריכי הארוחות תמצאו באתר של מחלבות גד. מחיר לסועד בארוחות הסודיות 350 ₪, כולל יין ואלכוהול.

סועדים שיירשמו וישריינו את מקומם מראש על פי התאריך המתאים להם, יקבלו SMS יום לפני הארוחה אליה הזמינו מקום, ובו ייחשף מקום הסעודה. את השף והתפריט יפגשו בארוחה עצמה.

הפקה: טיימאאוט תל אביב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר