החטיבה המוסדית של יוניליוור ישראל משיקה ציר טעם עוף קנור ללא פטרוזיליה

החטיבה המוסדית של יוניליוור ישראל משיקה ציר טעם עוף קנור ללא פטרוזיליה. מדובר בציר חדשני , באבקה, בעל טעם עוף מחוזק הנמס בקלות בנוזל חם. המוצר פותח בחטיבה המוסדית של יוניליוור כמענה לשינויים והתפתחויות שמתרחשים בעולם הצירים ואבקות המרק, בהתאמה לחידושים ולשינויים במטבח המודרני

החטיבה המוסדית של יוניליוור ישראל משיקה ציר טעם עוף קנור ללא פטרוזיליה. מדובר בציר חדשני , באבקה, בעל טעם עוף מחוזק הנמס בקלות בנוזל חם. המוצר פותח בחטיבה המוסדית של יוניליוור כמענה לשינויים והתפתחויות שמתרחשים בעולם הצירים ואבקות המרק, בהתאמה לחידושים ולשינויים במטבח המודרני.

גילי חיים, שף החטיבה המוסדית של יוניליוור מספר כי במחקר שנערך בקרב השפים המובילים בתחומי המלונאות, המסעדות וקבלני המזון, ציינו רובם כי יש צורך בטעמי עוף מודגשים, חדשים ומעניינים יותר, וכי תוספת הפטרוזיליה פוגעת לעתים במראה המנה ובטעמה. כמענה לדרישות אלה, פיתחנו מוצר שמותאם לדרישות השוק המוסדי ומהווה פתרון לתיבול, העשרה והשלמת טעמים של המנות".

המוצר נמכר באריזת 1 ק"ג, והוא בכשרות בד"צ.

אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ- 150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן בעולם הסתכם בשנת 2004 בכ- 42 מיליארד יורו. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית.

הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק ואח'. כמו כן, יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר