היישר מהשדה – תוצרת צפון הנגב באשכול Market ושוק איכרים ומעצבים בכוכב מיכאל

שוק האיכרים בכוכב מיכאל מחבר את החקלאי ללקוח המקומי, מנגיש תוצרת מקומית ומהווה במה לאמנים מתחילים. צילום דניאל הרץ
ניתן לשלב את הביקור כחלק מיום בילוי באזור, לבקר באחת מהאטרקציות או מסלולי הטיול, ולקנח בביקור בשוק. באזור מגוון אפשרויות לשבת לאכול במקום או לקחת הביתה

באזור צפון הנגב שוכנות חוות חקלאיות רבות, בהן מגדלים כמעט כל פרי או ירק הקיימים בישראל. הגידולים של חקלאי האזור כבר מגיעים לרוב הארץ, וכעת אפשר גם לקנות אותם ישירות מהחקלאים עצמם, בשני שווקי איכרים המציעים תוצרת מקומית טרייה ללא פערי תיווך, ובאווירה שמחה וצבעונית. באשכול Market ובשוק איכרים ומעצבים בכוכב מיכאל, מוכרים את תוצרת החקלאים והתושבים של צפון הנגב. לצד הגידולים יש גם דוכני אוכל, אומנות, ביגוד, תכשיטים, לצד מוזיקה חיה ועוד הפתעות.

 אשכול Market ממוקם בתוך חממה מעוצבת. צילום דוברות אשכול

אשכול Market ממוקם בתוך חממה מעוצבת. צילום דוברות אשכולאשכול Market השוק ממוקם בתוך חממה מעוצבת, שמשלבת עגלות ודוכני תוצרת חקלאית משובחת ומקומית. בין העגבניות והמלפפונים, הפסיפלורה והרימונים, תמצאו עגלות המציעות קונדיטוריה, תבשילים, מטבלים ולחמים – הכל מתוצרת עצמית של התושבים המקומיים. השוק פעיל מדי שבוע בימי חמישי בין השעות 10:00-23:00 (דוכני התוצרת המקומית מסיימים בשעה 19:00), וביום שישי בין השעות 09:00-14:00. WAZE: מועדון מופת- צוחר. לפרטים: 052-6693933.

שוק האיכרים בכוכב מיכאל. צילום דניאל הרץ
שוק האיכרים בכוכב מיכאל. צילום דניאל הרץ

שוק איכרים ומעצבים בכוכב מיכאל – שוכן במושב במתחם ששימש בעבר כבית אריזה. שוק איכרים ומעצבים מבוסס על טהרת התוצרת המקומית ועבודות היד של תושבי האזור. שוק האיכרים מחבר את החקלאי ללקוח המקומי, מנגיש תוצרת מקומית, ומהווה במה לאמנים מתחילים, רקדנים ולהקות מקומיות, עם הופעות שמטרתן חשיפת להקות לקהל המקומי ולאורחי השוק. בשוק ניתן למצוא דוכני ירקות ופירות, אוכל מקומי בעבודת יד – פסטות, חומוס, לחמים טריים, גבינות בוטיק, סלטים ביתיים, ממרחים רטבים וריבות, שמן זית וזיתים, עוגות בחושות ועוגיות, דוכני בירה ביתית. כמו כן במקום מגוון דוכני מעצבים ואמנים, עם תכשיטים, פיסול בעץ, ביגוד, מוצרי תינוקות וילדים, פרחים, פרטי נוי לבית, עבודות עץ ומגוון דברים נוספים. השוק פועל בימי שישי בשעות 9:00-15:00, במושב כוכב מיכאל.  WAZE: שוק איכרים ומעצבים. לפרטים: 077-7295874.

ניתן לשלב את הביקור כחלק מיום בילוי באזור, לבקר באחת מהאטרקציות או מסלולי הטיול, ולקנח בביקור בשוק. באזור מגוון אפשרויות לשבת לאכול במקום או לקחת הביתה. פרטים נוספים ומידע על אתרי הלינה והבילוי בצפון הנגב, או בפייסבוק: פסטיבל דרום אדום.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר