הכוח הנשי ביין: מינויים חדשים בכירים ביקב רקנאטי

מירב קרן-לוי קודמה לתפקיד סמנכ"ל המכירות של היקב; ליאת משען מונתה למנהלת שיווק ופיתוח עסקי. בהודעת היקב נאמר כי מינויה של מירב תואם את מדיניות היקב לקידום עובדים מצטיינים שצמחו בחברה

מירב קרן לוי, אשר שימשה עד כה כמנהלת השיווק והמכירות של יקב רקנאטי, קודמה לתפקיד סמנכ"ל המכירות של היקב. מירב התחילה לעבוד ביקב רקנאטי לפני 18 שנים, כחלק מצוות קידום המכירות, וכבר אחרי שנתיים התבלטה בכישוריה ומונתה למנהלת השיווק והמכירות.  לפי היקב, מירב בנתה תשתית ענפה של לקוחות נאמנים בנקודות המכירה ובחנויות היין, ולקחה חלק בגיבוש האסטרטגיה השיווקית ובפיתוח והרחבת סל המוצרים. בהודעת היקב נאמר כי מינויה של מירב לסמנכ"ל המכירות של החברה הינו מינוי טבעי, התואם את מדיניות היקב לקידומם של עובדים מצטיינים שצמחו בתוך החברה.

מירב קרן לוי (משמאל) וליאת משען. צילום נעם שלו

מינוי בכיר נוסף ברקנאטי מגיע התחום הבריאות: ליאת משען, בוגרת MBA במנהל עסקים, קיבלה את תפקיד מנהלת שיווק ופיתוח עסקי של היקב. בשנים האחרונות מילאה ליאת תפקידי שיווק ברשת אסותא מרכזים רפואיים. בתפקידה האחרון הייתה חלק מצוות ההקמה וההנהלה של בית החולים הציבורי באשדוד, כמנהלת השיווק של בית החולים. בהודעת היקב נאמר, כי בעקבות התרחבות היקב והמעבר הצפוי מהמיקום הנוכחי באזור תעשייה עמק חפר אל מבנה היקב החדש בדלתון בצפון, הוחלט להגדיל את מערך השיווק. זאת כדי לגבש אסטרטגיה שיווקית רחבה, להרחיב מעגלי שיתופי פעולה, וייזום פרויקטים ואירועים.

מערכת אכול ושאטו מאחלת למירב וליאת הצלחה רבה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר