הכשל"פים – מתוקים וטעימים לפסח תשפ"א 2021

כשמתכוננים לפסח חושבים על ארוחות החג הרבות, החל מהמצות דרך הדגים והמרק ועד ליפתן הפירות. אבל מה עם המתוקים הקטנים שמתגברים את החג או כאלה שמשלימים את הבישולים? ליקטנו מספר הצעות כשרות לפסח כדי שיהיה חג שמח ומתוק

מהדורה מיוחדת וכשרה לפסח של בונבוניירות מרסי במחיר מבצע

ליימן שליסל מציעה לאחל חג שמח וכשר עם מהדורה חגיגית, מיוחדת וכשרה לפסח של בונבוניירת מרסי במבחר גדלים וטעמים, המכילות אצבעות שוקולד מובחר באריזות מעוטרות, בהן כל אצבע של שוקולד עטופה בנפרד: מרסי באריזה האדומה הקלאסית –  באריזת 250 גרם ואריזת 400 גרם. כל אריזה מכילה אצבעות במבחר סוגי שוקולד ב- 8 טעמים של שוקולד חלב, מריר ולבן. 250 גרם – 21.90 ₪, 400 גרם – 44.90 ₪. מרסי שוקולד חלב באריזה הכחולה – 250 גרם של אצבעות שוקולד חלב בארבעה טעמים: קרם אגוזים, שוקולד חלב, שקדים-אגוזים, וקרם פרלין, במחיר מבצע של 21.90 ₪. מרסי שוקולד מריר באריזה החומה – 250 גרם של אצבעות שוקולד מריר, חלב ולבן בארבעה טעמים: מרציפן, קפה ושמנת, מוס שוקולד מריר, וקרם שוקולד מריר, במחיר מבצע של 21.90 ₪. את הבונבוניירות החגיגיות והכשרות לפסח של מותג מרסי, ואת כל מוצרי ליימן שליסל הכשרים לפסח,  אפשר להשיג ברשתות השיווק, בחנויות הפרטיות ובחנויות לדברי מתיקה.

טופיפי במהדורת חג כשרה לפסח

טופיפי (מיובא ומשווק ע"י ליימן שליסל) – ממתק שוקולד המשלב שוקולד חלב, נוגט, אגוז לוז וקרמל, מוצע לקראת החג במחירי מבצע במהדורה כשרה לפסח, בעיצוב חגיגי ואביבי: מגיע כאגוז לוז שלם ופריך המצופה בקרמל וקרם נוגט, מעליו מטבע שוקולד כהה ועשיר. נמכר באריזה כפולה המכילה 250 גרם – 21.90 ₪, טופיפי באריזה המכילה 125 גרם – 10 ₪. שתיהן מתאימות כמתנה מתוקה. את אריזות החג הכשרות לפסח של טופיפי ניתן להשיג ברשתות השיווק, בחנויות הפרטיות ובחנויות לדברי מתיקה.

פסח מתוק עם חבילות השי של ליימן שליסל

צילום עמית שטראוס

ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת דברי מתיקה, המספקת גם חבילות שי למגזר העסקי, מציעה לקראת פסח קולקציה עשירה ומגוונת של  חבילות שי כשרות לפסח במגוון עיצובים אביביים ובקשת מחירים מגוונת, לחברות וארגונים גדולים ובהתאמה אישית ללקוחות. בכל מארז משתלבים דברי מתיקה של מותגי פרימיום בינלאומיים. ליימן שליסל משתפת פעולה לאורך כל השנה וגם לקראת פסח עם עמותת "המשקם", ומספקת לבעלי  מוגבלויות תעסוקה באריזת חבילות השי והמוצרים של החברה. מבחר חבילות השי הכשרות לפסח מוצעות במגוון מחירים בין 53 ₪ ל- 300 ₪. הזמנות באתר האינטרנט וב- 08-9324514, 08-9324459.

בפסח הזה נהנים מהשוקולדים של מותג הפרימיום Ritter Sport  

ליימן שליסל מציעה לכבוד חג הפסח  את השוקולדים של מותג Ritter Sport במהדורות כשרות לפסח ובמבחר טעמים: המהדורה הצבעונית עם תוספות ומילויים: שוקולד מריר מעולה ממולא מרציפן, שוקולד חלב מעולה עם שברי אגוזי לוז וצימוקים, שוקולד חלב מעולה במילוי פרלין, שוקולד חלב מעולה ממולא מוס קקאו, שוקולד חלב מעולה עם שברי אגוזי לוז, שוקולד חלב מעולה ממולא קרם קוקוס וחלב, שוקולד חלב מעולה עם מוס קרמל. מבצע מיוחד לקראת פסח 2021: 2 יחידות  ב-15 ₪. מהדורת האגוזים והשקדים השלמים: שוקולד חלב מעולה עם שקדים שלמים, שוקולד חלב מעולה על אגוזי לוז שלמים, שוקולד מריר מעולה עם אגוזי לוז שלמים. מבצע פסח 8.90 ₪ ליחידה. שוקולדים בסדרת הקקאו: שוקולד מריר מעולה 74% מוצקי קקאו, שוקולד מריר מעולה 81% מוצקי קקאו. מבצע פסח 8.90 ₪ ליחידה. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות.

בריזר אננס ובריזר לימון  בית בקרדי העולמית במהדורה כשרה לפסח

בריזר, המרענן האלכוהולי מבית חברת בקרדי העולמית, מוצע במהדורה כשרה לפסח בטעמים של בריזר אננס ולימון. זהו משקה אלכוהולי מרענן המורכב מהרום הקלאסי של בקרדי עם מיצי פירות, ומוצע בשני הטעמים עם כשרות לפסח בהשגחת הרבנות הראשית לישראל . נמכר בבקבוקים של 275 מ"ל המכילים 4% אלכוהול. המחיר 10-12 ₪. להשיג בכל רשתות השיווק וחנויות האלכוהול.

מיה תעשיות מזון – סילאן טבעי 100% תמרים בבקבוק לחיץ

צילום אבי כהן

מיה תעשיות מזון מרחיבה את קטגוריית מוצרי האפייה, ומציעה לקראת פסח סילאן טבעי, 100% תמרים בבקבוק לחיץ שהשימוש בו נוח – ללחוץ מהבקבוק. הסילאן עשוי 100% תמרים מובחרים, ללא תוספת סוכר וחומרים משמרים, למגוון שימושים בבישול ואפייה, ומשמש תחליף לדבש עבור טבעוניים ובעלי רגישויות. כשר לפסח כשרות בד"צ מהדרין. מסומן בתו הירוק של משרד הבריאות. המחיר לבקבוק לחיץ במשקל 470 גרם: 16:90-17:90 ₪. להשיג ברשתות השיווק.

קליית גת  – סילאן טבעי מזן מג'הול ללא תוספת סוכר בבקבוק לחיץ 840 גרם

צילום עמית שטראוס

לקראת פסח מציע מותג קליית גת סילאן טבעי, ללא תוספת סוכר, בבקבוק לחץ המכיל 840 גרם. עשוי מתמרים מובחרים, בעיקר מזן מג'הול הידוע בטעמי התמר הדומיננטיים שלו ובסוכרים הטבעיים שהוא מכיל. אינו מכיל מייצבים, עמילנים, וצבעי מאכל. כשר לפסח ומתאים להכנת חרוסת, תבשילים, סלטים, מאפים, קינוחים ומריחה על המצה, השריית בשרים וברביקיו, ירקות מוקפצים  – בארוחות החג ובכלל. המחיר בבקבוק לחיץ 840 גרם: 21.90 ₪. להשיג ברשתות רמי לוי, מחסני השוק, קואופ שופ, יוחננוף, ובחנויות המובחרות.  כשרות מהודרת לפסח חתם סופר בני ברק.

בארכה – ״חגיגת חלבה״: חלבה שאמית מובחרת עם מיקס פיצוחים

בארכה מציעה מוצר חלבה חדש בשם ״חגיגת חלבה״ – מהדורת חלבה חגיגית באריזה מותאמת לאירוח. חלבה שאמית אוורירית מובחרת בטעם וניל, ובתוספת מיקס פיצוחים המכיל פיסטוקים, אגוזי מלך, פקאן וקשיו. חגיגת חלבה מוצעת לקראת חג הפסח, ונמכרת באריזה עגולה עם סימני חיתוך – לאירוח או כמתנה. כשרות לפסח של בד״צ בית יוסף, כשרות לימות השנה בד״צ העדה החרדית וכשרות של הרבנות הארצית. 500 גרם. ללא גלוטן. טבעוני. המחיר 28 ₪.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר