הסכם שת"פ אסטרטגי לתנובה שף עם רשת מלונות שרתון ישראל

תנובה שף החברה המתמחה של קונצרן תנובה בשוק המזון המוסדי, חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם רשת המלונות "שרתון ישראל", בהיקף 30 מליון שקל

תנובה שף החברה המתמחה של קונצרן תנובה בשוק המזון המוסדי, חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם רשת המלונות "שרתון ישראל", בהיקף 30 מליון שקל.

במסגרת ההסכם תספק "תנובה שף" ממיטב מוצרי המזון, באמצעות חברות הבת של תנובה, להסעדת אורחי רשת המלונות המונה 9 בתי מלון ברחבי הארץ.

ההסכם נחתם לתקופה של שנתיים, ומצטרף למספר חוזים שנחתמו בשנה האחרונה על ידי "תנובה שף" עם רשתות בתי המלון המובילות בישראל ובכלל זה: רשת מלונות דן ורשת הולידיי אין. כאשר סך כל פעילות "תנובה שף" בסקטור בתי המלון בישראל לשנת 2005 מוערך בסכום של כ-120 מליון שקל, המהווים גידול של 20 אחוז לעומת 2004.

"כמי שמתמחה בתחום ההסעדה והאירוח במגזר המוסדי, תוכל "תנובה שף" לתרום מניסיונה למינוף פעילות רשת שרתון הן בתחום המזון, והן בנושאים קרובים כגון אסטרטגיות שיווק ייעודיות למגזר זה, פתרונות הגשה ואירוח ועוד", מסרה איריס פיין, מנכ"ל "תנובה שף". "בטוחני כי שיתוף הפעולה יתרום להמשך צמיחתה העסקית של רשת מלונות שרתון, תוך שהיא קוצרת הצלחות בתחום המזון".

"חתימת ההסכם עם "תנובה שף" מהווה ביטוי נוסף לתהליך ההתרחבות והצמיחה של רשת מלונות "שרתון" אשר הוליד את הצורך בהרחבת הסכמי ההתקשרות של הרשת בתחום המזון, על מנת לספק מענה ושירות איכותי לאורחי המלון", מסר אלי גונן, מנכ"ל שרתון ישראל.

אודות "תנובה שף"
תנובה שף הינה החברה הגדולה ביותר בישראל בשוק המזון המוסדי והינה מובילה את השוק עם היקף פעילות שנתי של כ- 700 מיליון שקל. החברה מייצגת מול הלקוח המוסדי את מוצרי החברות המובילות הבאות: תשלובת החלב של תנובה, חטיבת הבשר, חטיבת הביצים וחברות בנות של קונצרן תנובה בהן: תנובה גליל, טירת צבי, סנפרוסט, מעדנות, תופאפ, דגי תנובה ואוליביה.

אודות רשת "שרתון ישראל"
רשת שרתון ישראל היא הרשת הבינלאומית הגדולה והמובילה בישראל ופרושה בכל רחבי הארץ, מטבריה בצפון ועד אילת בדרום. מלונות הרשת הם: הרודס פאלאס, הרודס פורום, הרודס ויטאליס, שרתון אילת, שרתון ים המלח, שרתון פלאזה י-ם, שרתון סיטי טאואר, שרתון מוריה ת"א ושרתון טבריה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר