"תנובה שף" חתמה על הסכם שת"פ אסטרטגי רחב היקף עם רשת מלונות "ישרוטל"

רשת מלונות "ישרוטל" חתמה על הסכם שת"פ בהיקף עשרות מיליוני שקלים עם "תנובה שף", החברה המתמחה של קונצרן תנובה בשוק המזון המוסדי

רשת מלונות "ישרוטל" חתמה על הסכם שת"פ בהיקף עשרות מיליוני שקלים עם "תנובה שף", החברה המתמחה של קונצרן תנובה בשוק המזון המוסדי.

במסגרת ההסכם תספק "תנובה שף" לרשת "ישרוטל", המונה 11 מלונות ברחבי הארץ, ממיטב מוצרי המזון להסעדת אורחי המלונות. במקביל, תתרום "תנובה שף" מניסיונה רב השנים בתחום האירוח ובתי המלון ותשתלב בפעילות השיווקית של רשת המלונות, על מנת להוביל למקסום הצלחתה.

ההסכם נחתם לתקופה של שנתיים, ומצטרף למספר חוזים שנחתמו בשנה האחרונה על ידי "תנובה שף" עם רשתות בתי המלון המובילות בישראל ובכלל זה: רשת מלונות דן, רשת מלונות שרתון ורשת הולידיי אין. סך כל פעילות "תנובה שף" בסקטור בתי המלון בישראל לשנת 2005 מוערך בסכום של כ- 120 מליון שקל, המהווים גידול של 20 אחוז לעומת 2004.

"תקופה זו, המאופיינת בגידול וצמיחה בכלל פעילות בתי המלון בישראל, וברשת "ישרוטל" בפרט, מצריכה היערכות מיוחדת גם בתחום אספקת המזון וההסעדה", מסרה איריס פיין, מנכ"ל תנובה שף". "תנובה שף" רואה ברשת מלונות "ישרוטל" שותף אסטרטגי וחשה מחויבות לענות על צרכי הרשת. נשמח לתרום מניסיוננו רב השנים לקידום הרשת בתחום האירוח והמזון, ולסייע לה במיוחד בתקופה זו של גידול בפעילות וצמיחה".

"הסכם שתוף הפעולה שנחתם בימים אלו עם "תנובה שף" מהווה המשך לשותפות המוצלחת רבת השנים הקיימת בין החברות", מסר רפי שדה, מנכ"ל רשת מלונות ישרוטל.
"לאורך השנים, תורמת "תנובה שף" ממיטב ניסיונה באספקת מוצרי מזון באיכות ללא פשרות לשביעות רצוננו ושביעות רצון אורחי המלונות, כמו גם ידע שיווקי רב וניסיון רב שנים בתחום".

****

תנובה שף הינה החברה הגדולה ביותר בישראל בשוק המזון המוסדי והינה מובילה את השוק עם היקף פעילות שנתי של כ- 700 מיליון ₪. החברה מייצגת מול הלקוח המוסדי את מוצרי החברות המובילות הבאות: תשלובת החלב של תנובה, חטיבת הבשר, חטיבת הביצים וחברות בנות של קונצרן תנובה בהן: תנובה גליל, טירת צבי, סנפרוסט, מעדנות, תופאפ, דגי תנובה ואוליביה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר