התחלות מתוקות של הקונדיטור דודו אוטמזגין

הייחודיות של הספר, "התחלות מתוקות" שמו, היא בזכות המטרה שלו – כל ההכנסות ממכירת הספר יגיעו למען נוער בסיכון, בהם מטפלת העמותה לקידום החינוך בתל אביב יפו. העמותה מפעילה מועדוניות, הוסטלים, משפחתונים ופנימיות, ואף הקימה מרכז לחלוקת מזון המחלק כ- 700 חבילות מזון בחודש למשפחות

ספרי מתכונים יוצאים באופן תדיר ועונת החגים רק מזרזת את היציאה שלהם לאור. בין ספר המתכונים החדש של שף-קונדיטור מיקי שמו לבין זה של רשת בוטיק סנטרל, יוצא לאור ספר מתכונים מתוקים ייחודי, פרי שיתוף הפעולה של שרון אילון והשף-קונדיטור דודו אוטמזגין.

הייחודיות של הספר, "התחלות מתוקות" שמו, היא בזכות המטרה שלו – כל ההכנסות ממכירת הספר יגיעו למען נוער בסיכון, בהם מטפלת העמותה לקידום החינוך בתל אביב יפו. העמותה מפעילה מועדוניות, הוסטלים, משפחתונים ופנימיות, ואף הקימה מרכז לחלוקת מזון המחלק כ- 700 חבילות מזון בחודש למשפחות.

נזקקי העמותה אמנם לא יכולים להרשות לעצמם לרכוש את המתוקים שאוטמזגין וחבריו יודעים ליצור בכשרון כה רב, אך הצלחת המכירות תסייע לשפר במעט את מצבם.

במטרה להפוך את היוזמה לאטרקטיבית יותר, בספר תמצאו מתכונים של שף-קונדיטורים שונים בצד אוטמזגין עצמו. מאיר אדוני (כתית, המזללה), שגב משה (שגב), אביב משה (מסה), מיקה שרון, אורי נבון (מחניודה) וגיא גמזו (ארייה) תרמו מתכונים לעוגות שמרים, עוגות מוס, טארטים, עוגיות, קינוחי כוסות, מאפים ושאר מתוקים, בהם מתכונים לקינוחים נטולי גלוטן.

את הספר עיצב ירמי אמסטר וערכה אותו שרית סרדס. הצילומים המגרים כל כך שייכים ברובם לסטודיו דרור כץ, והשאר ליניר סלע.
המחיר נוח במיוחד אם קונים מהדרה דיגיטלית (39 שקלים), וגם המחיר של העותק הפיזי נוח (78 שקלים, אם כי יש לזכור כי אין מדובר בספר גדול במיוחד).

להשיג במגה, בפטיסרי של דודו אוטמזגין, בחנויות ספרים, בטל. 03-6803000 

https://secure.cardcom.co.il/External/ExternalClearingPage3.aspx?TerminalNumber=10428&extgroupid=1&ExtItemID=1

http://www.jaffainstitute.org/hebrew/?page_id=1813

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר