וודקה רוסקי סטנדרט פלטינום החדשה – סינון משולש

את ההשקה הובילה טטיאנה פטרקובה, השגרירה העולמית של רוסקי סטנדרט. צילום תומר גץ
מישהו אמר פעם: "בוודקה יש משהו מאוד טהור של אלכוהול. היא נותנת תחושה נקייה, ואפילו ההנגאובר שלה נקי. לא משנה כמה אתה שותה בלילה, קל לקום איתה בבוקר"

בשנים האחרונות הפכה ישראל למעצמת וודקה. רואים את זה בברים, בפאבים ובחנויות האלכוהול, וגם הפופולריות הגוברת של קוקטיילים עוזרת לוודקה, שהיא הבסיס הגדול ביותר להכנתם. נתונים מראים שאנחנו מס' 2 בעולם בצריכת וודקה לנפש, אחרי רוסיה כמובן.

צילום אמנון פאר
צילום אמנון פאר

לשוק מגיעים עוד ועוד מותגים, שהאחרון שבהם וודקה רוסקי סטנדרט פלטינום החדשה שהושקה השבוע בתל-אביב. מי שהציגה את העולה החדשה, הייתה טטיאנה פטרקובה, השגרירה העולמית של רוסקי סטנדרט. האירוע כלל טעימת וודקה מלווה בתפריט טעימות של מסעדת יאקימונו רוטשילד,  והמשיך עם קוקטיילים של המיקסולוגים אלכס סימונידיס וקונסטנטינוס פאפאקונסטנטונו, שניהם מהבר The Clumsies  באתונה, שדורג במקום השישי ברשימת הברים הטובים בעולם בשנה האחרונה שהכינו קוקטיילים מעניינים וטעימים שנמזגים גם בספלי נחושת כמו כאן. נשמע מרשים.

צילום תומר גץ
צילום תומר גץ

לוודקה רוסקי סטנדרט פלטינום היו תמיד שני שלבי סינון, תחילה מערכת סינון פחם ולאחר מכן סינון כסוף עבור הרכות. עתה נוסף גם שלב סינון הפחם המשופר, והתהליך איטי הרבה יותר. מערכת סינון הכסף מפיקה וודקה רכה יותר ועם סיומת נקייה, ואילו סינון הפחם האיטי מעניק טעם הרבה יותר מאוזן, רך ועגול, ותחושת פה מלאה הרבה יותר.   הוודקה  פחות מרירה, אלגנטית ומעודנת, גוף מלא טעם שהוא הרבה יותר מאוזן, רך ועגול, עם סיומת חלקה טעימה ומענגת, כשבאף פירות והדרים. בהיבט הויזואלי, רוסקי סטנדרט פלטינום החדשה מגיעה בעיצוב חדש ובבקבוק אלגנטי ומעודן, עשוי זכוכית מעושנת ומנצנצת, והתוויות זכו לעיצוב מחודש, בצבע מטאלי ומונוגרמות.

צילום תומר גץ
צילום תומר גץ

מישהו אמר פעם: "בוודקה יש משהו מאוד טהור של אלכוהול. היא נותנת תחושה נקייה, ואפילו ההנגאובר שלה נקי. לא משנה כמה אתה שותה בלילה, קל לקום איתה בבוקר". אז נזדרובייה – לחיים.

וודקה רוסקי סטנדרט פלטיניום מיובאת לארץ על ידי חברת יורוסטנדרט ומשווקת גם במארז פרימיום. מחיר בקבוק 700 מ"ל: 89-95 ₪, בקבוק 1 ליטר: 115-119 .

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר