ויסוצקי בשת"פ עם עמותת אחת מתשע להעלאת המודעות לסרטן השד

כחלק משיתוף הפעולה תתרום ויסוצקי לעמותת אחת מתשע ותעזור בהעלאת המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם של סרטן השד ועידוד נשים ללכת ולהיבדק מאחר שגילוי מוקדם מציל חיים

לרגל חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד – אוקטובר 2020, הוציאה ויסוצקי לשוק מהדורה מיוחדת ומוגבלת של תה ויסוצקי ירוק super green בטעם אוכמניות ואסאי, אשר עוצבה במיוחד על ידי סטודיו ברוך נאה ובשיתוף פעולה עם עמותת 'אחת מתשע'. האריזה המעוצבת בוורוד, צבע המאבק בסרטן השד, מכילה את אחד המוצרים המובילים בסדרת ויסוצקי ירוק, וקוראת לנשים ללכת להיבדק.

המחיר 21.90 ₪ (לפי נתוני אתרי האונליין). להשיג בבלעדיות ברשת שופרסל במהלך חודש אוקטובר 2020.

צילום סטודיו ברוך נאה

כחלק משיתוף הפעולה תתרום ויסוצקי לעמותת 'אחת מתשע' ותעזור בהעלאת המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם של סרטן השד, ועידוד נשים ללכת ולהיבדק, מאחר שגילוי מוקדם מציל חיים. סרטן השד הוא סוג הסרטן השכיח ביותר בקרב נשים בישראל. בכל שנה מאובחנות כ-5,400 חולות חדשות בסרטן השד. 25% מהן מתחת לגיל 50. כ-1,000 נשים נפטרות מהמחלה מדי שנה. אחוזי הריפוי של נשים שמחלתן אובחנה בשלב מוקדם, גבוה מאוד ועומד על 92%. לכן משמעותו של הגילוי המוקדם הינה הצלת חיים. עמותת 'אחת מתשע', המסייעת לנשים המתמודדות עם סרטן השד ולקרוביהן, קוראת לנשים החל מגיל 30 לקחת אחריות על גופן, לגלות ערנות ולגשת להיבדק אצל כירורג שד. מגיל 40 לבקש הפנייה לבדיקת ממוגרפיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר