סל הקניות של שחר 914

סל הקניות של שחר 976
לסל הקניות של חול המועד סוכות 2020 הכנסנו המבורגר פטריות – מומלץ, טופו חומוס – אימצנו, עוגיות בצק עלים טבעוניות – לא מלהיבות, פתית צ'יפס – שווה לנסות, מעדן פרי טבעוני – למי שאוהב

המבורגר פטריות של מרינה פטריות הגליל

צילום חגית גורן
צילום חגית גורן

הטבעונים ביניכם ישמחו לדעת על המוצר החדש, גרסה נטולת רכיבים מן החי של קציצת הבשר הידועה. המוצר נמכר כשהוא טרי ומצונן, כלומר אינו עובר הקפאה. המארז כולל 4 יחידות במשקל 130 גרם כל אחת, וכאשר פועלים לפי ההנחיות על האריזה, הן יוצאות מוכנות לאכילה. התוצאה מפתיעה לטובה: הקציצות עסיסיות במידה ולא מתייבשות בתנור. חדי החך יבחינו בטעם של חומר הגלם, אחרים לא. יותר מכך, קרניבור שאכל אחת מהקציצות אמר שאילולי ידע במה מדובר, הוא היה בטוח כי מדובר בקציצת בשר. המחיר עד 34.9 שקלים ל-520 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: מומלץ (גם) לטבעונים שבקהל

טופו חומוס של משק ויילר

יש לנו בעיה בסיסית עם טופו: אנחנו לא אוהבים סויה, ולטופו יש מרקם צמיגי שמרתיע אותנו במיוחד. לאור כל זאת שמחנו לנסות את הטופו הזה, שעשוי כאמור מחומוס. הוא נמכר בטעם טבעי ובטעם מעושן, עשוי מגרגירי חומוס ומים, ללא כל תוספות אחרות וללא רכיבים מהונדסים גנטית. יש לטופו זה 8% חלבון במנה, בדומה לטופו רגיל, אבל הרבה פחות שומן – חצי אחוז לעומת 12%. באופן מפתיע, הטעם שלו לא היה דומיננטי, והזכיר לנו אפונה יותר מאשר חומוס. הוא התנהג בדומה לטופו, כלומר ספג היטב טעמים של המנה בה בושל, והכי חשוב, המרקם שלו היה פחות צמיגי ויותר כיפי לאכילה. המחיר עד 15.9 שקלים ל-300 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: אנחנו מאמצים אותו למטבח הפרטי שלנו.

עוגיות בצק עלים של VEGA מוצרים טבעונים

צילום ניר עצמון

ללא רכיבים מהחי, ללא שומן טרנס, ללא שומנים מוקשים וללא רכיבים מהונדסים גנטית, זה מה שמבטיחה החברה בסדרת מוצרים חדשה זו. הסדרה כוללת שלושה סוגים של עוגיות העשויות מבצק עלים: ונטליני – עוגיות שקיבלו את הכינוי "אוזני פיל"; ספוליאטינה – מקלות בצק עלים; ופיורנטינה – כיסוני בצק עלים ממולאים בריבת משמש. אנו ניסינו את הוונטיליני, שכמו אחיותיהן עשויות ידני,. הבצק פריך וכיפי לאכילה, אבל הטעם של העוגיות אינו מלהיב כלל; במיוחד לאור שכבת השמן שנותרה בחלל הפה לאחר האכילה. VNJHR עד 22.9 שקלים ל-160 גרם. להשיג בבתי טבע וברשתות שיווק.

בשורה התחתונה לא התלהבנו מהתוצאה

פתית צ'יפס של תלמה מבית יוניליוור

 

סדרת המוצרים החדשה של החברה מבוססת על שימוש בקמח ירקות וקטניות, ללא גלוטן וללא רכיבים מן החי. הסדרה כוללת שלושה מוצרים, שנבדלים ביניהם בטעמים: בטטה, אפונה ירוקה וצהובה בתוספת צ'ילי, ותפוח אדמה עם עגבניות ועשבי תיבול. המרקם של שלושתם פריך עד כדי ממכר, אבל הטעמים לא אחידים באיכות שלהם – בעוד שטעמי הבטטה והאפונות מוצלחים וכיפיים לאכילה (אחרי הסתגלות קלה של החך), הרי שטעם העגבניות חמצמץ ולא מהנה. המחיר עד 5.9 שקלים ל-22 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: לא בטוח שתאהבו אבל שווה לנסות.

ONLY עם תות של יופיקס

צילום סטודיו שטראוס

סדרת המעדנים הטבעוניים המוצלחת הזו, מתרחבת עם טעם חדש. אחרי שהכרנו ואהבנו את המעדנים עם אפרסק ואננס, משיקה החברה את המעדן עם תות, המופץ על ידי שטראוס. כמו קודמיו בסדרה, הוא אינו מכין רכיבים מן החי, ויש בו שיבולת שועל, עדשים, זרעים וחיידקים פרוביוטיים. חרף השוני ברכיבים הוא מזכיר במרקם שלו מעדני דומים המכילים חלב, אלא שהוא קליל יותר. הטעם שלו טוב – כמות מספקת של תות נותנת את הטון בטעם. המחיר עד 5.5 שקלים ל-125 גרם. להשיג בחנויות טבע וברשתות שיווק.

בשורה התחתונה: אופציה ראויה למי שאוהב לאכול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר