זיתא מייצאת שמן זית לספרד וסין בכ- 11 מיליון ₪

במקביל הודיעה זיתא כי בשוק הישראלי היא הגיעה בחודש יוני 2005 ל- 35% מנתח השוק בתחום שמני הזית, לעומת שנת 2004 בה החזיקה ב- 21%

חברת זיתא, בית בד גלילי, פותחת חזית חדשה עם הודעתה על כניסתה לשוק בינלאומי חדש ומפתיע – סין. במקביל ממשיכה זיתא לייצא גם לספרד. עסקאות הייצוא מסתכמות בכ- 11 מיליון ₪, כאשר מתוכן כבר סיפקה זיתא משלוחים לספרד בכ- 9 מיליון ₪.

"העובדה כי ספרד, הנחשבת ליצרנית שמן הזית הגדולה בעולם, בחרה בשמני זיתא, מחמיאה לנו במיוחד. זהו מקור גאווה לנו ולתעשיית שמן הזית הישראלית בכלל", אמר אמיר גור לביא, מנכ"ל ובעלים משותפים בזיתא. "ספרד מייצרת בשנה ממוצעת פי 200 שמן זית מישראל, ובכל זאת בחרה בשמן זית ישראלי. בנוסף לכל הפעילות שלנו בישראל, אנו רואים את שוק הייצוא כשוק אסטרטגי להמשך פיתוח החברה בשנים הקרובות."

המשלוחים לסין, שהראשון מתוך שישה מהם כבר יצא, יסתכמו בכ- 2 מיליון ₪.

בנצי אלישע, מנהל השיווק של זיתא, אמר: "במקביל לעלייה ברמת החיים והמודעות למוצרי מזון איכותיים בסין, נבחנו ונבחרו שמני הזית שלנו. משלוח זה מהווה עבורנו נדבך נוסף בהכרתנו כמומחית לשמן זית."

במקביל הודיעה זיתא כי בשוק הישראלי היא הגיעה בחודש יוני 2005 ל- 35% מנתח השוק בתחום שמני הזית, לעומת שנת 2004 בה החזיקה ב- 21%. נתונים אלה מחזקים את מעמדה של זיתא כיצרן מוביל בקטגוריה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר