נחתם הסכם הפצה בין שמן זית "זיתא בית בד גלילי" לבין חברת ההפצה "דיפלומט"

בימים אלה נחתם הסכם הפצה בלעדי בין חברת "זיתא", מקבוצת שמן תעשיות, לבין חברת ההפצה "דיפלומט". במסגרת ההסכם, יופצו מעתה שמני הזית "זיתא בית בד גלילי" באמצעות מערכת ההפצה הארצית והמשוכללת של חברת "דיפלומט"

בימים אלה נחתם הסכם הפצה בלעדי בין חברת "זיתא", מקבוצת שמן תעשיות, לבין חברת ההפצה "דיפלומט". במסגרת ההסכם, יופצו מעתה שמני הזית "זיתא בית בד גלילי" באמצעות מערכת ההפצה הארצית והמשוכללת של חברת "דיפלומט".

במהלך החמש השנים האחרונות שמני "זיתא" הופצו על ידי חברת היינץ פוד ליין. לאחרונה, בעקבות רכישתו של המותג היינץ מידי חברת היינץ העולמית, הקימה דיפלומט חטיבת מזון מורחבת, במסגרתה מופצים בין היתר מוצרי מטרנה, פרינגלס, היינץ, ביסקוויטים לוטוס וכעת גם זיתא.

אמיר גור לביא, מנכ"ל זיתא: "המעבר למערכת ההפצה של חברת דיפלומט מהווה עבורנו קפיצת מדרגה ופיתרון אסטרטגי למותג מוביל בתחומו כמו זיתא, בתחום המכירות, ההפצה, הנראות והמגוון בנקודות המכירה."

היקף המכירות של המותג "זיתא" הסתכם בשנת 2004 ב- 22 מיליון שקל.

נעם וימן, מנכ"ל חברת דיפלומט מסר כי ההסכם שנחתם עם חברת זיתא מחזק את האסטרטגיה של דיפלומט, ששמה דגש על התרחבות לתחום המזון בנוסף לקטגורית מוצרי הצריכה והדטרגנטים.

"ההסכם החדש עם חברת זיתא הינו סינרגטי עם מיגוון מוצרי היינץ, אותם אנו מתחילים להפיץ בימים אלה , ואנחנו בטוחים שהמומחיות והנסיון שלנו בתחום ההפצה יבואו לידי ביטוי גם בנתחי השוק של מותג הפרימיום זיתא, המוכר כמוביל באיכותו".

כזכור, בשנה האחרונה חנכה דיפלומט מרכז לוגיסטי חדשני באיירפורט סיטי, המשתרע על שטח של 15,000 מ"ר.

דיפלומט הינה החברה הגדולה בארץ בתחום הפצת מוצרי צריכה FMCG ( FAST MOVING CONSUMER GOODS), עם מחזור של מעל ל- 189 מיליון דולר ב- 2004 על פי נתוני דן אנד ברדסטריט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר