חדש בישראל: חטיפי צ'יפס גורמה במבחר טעמים

ניתן להשיג את צ'יפס הגורמה Hunter Foods ברשתות שיווק מובילות ובחנויות אלכוהול ויין מובחרות
חברת א.ג.ת.ד משווקת בישראל את חטיפי הגורמה Hunter Foods מאיחוד האמירויות בטעמי כבד אווז, פטריות כמהין, קוויאר שחור, ארבע גבינות ועוד. כשרים פרווה

חברת א.ג.ת.ד, המייבאת יינות ומשקאות אלכוהוליים מרחבי תבל ומשווקת מותגי פרימיום ומגוון מוצרים, מציגה לקהל הישראלי את צ'יפס הגורמה – Hunter Foods אותו ניתן להשיג ברשתות שיווק מובילות ובחנויות אלכוהול ויין מובחרות.

חטיפי צ'יפס תפוחי אדמה הכשרים של Hunter Foods שמיוצרים באיחוד האמירויות, מוצעים במבחר טעמים: כמהין שחור, כמהין שחור ופרמז'ן, כמהין לבן ופורצ'יני, קוויאר שחור, כבד אווז, ארבע גבינות, פסטו ופרמז'ן ועוד.

לאחרונה החלה א.ג.ת.ד להציע גם את סדרת הירקות המבוססת על 100% ירקות אמיתיים אפויים – בטעמי אפונה, במיה, בטטה, סלק, שעועית ירוקה, מיקס ירקות ועוד.

כל החטיפים ומזונות העל של החברה הם 100% צמחוניים, 100% ללא מונוסודיום גלוטמט, 100% ללא אורגניזם מהונדס גנטית, ו-100% ללא שומן טראנס או כולסטרול.

Hunter Foods מוכרת את מוצריה ביותר מ-55 מדינות ברחבי העולם, כאשר לפי החברה המותג נחשב למס' 1 באסיה, זה שהתחיל בעולם את טירוף הצ'יפס בטעם כמהין שחור.

מחירים (נכון לפברואר 24): שקית 125 גרם – 12.90 ₪, 25 גרם – 3 ב- 10 ₪, קופסת 150 גרם – 24.90 ₪. כשר פרווה בהשגחת משולש K הרב א. רלב"ג ובאישור הרבנות הראשית לישראל

תגובה אחת

  1. תוכלו בבקשה לפרסם את הרשתות שמוכרות את הציפס הזה.
    או לחלופין למי פונים להזמנת כמות גדולה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר