חדש בישראל: תה מאצ'ה טבעי מ-100% אבקת תה ירוק יפני מסורתי

תה המאצ'ה מבוסס על אבקת תה טבעית שנוצרה מצמחי תה טריים אשר עברו טחינה עדינה ואיכותית. צמחי המאצ'ה עשירים בנוגדי חמצון ומכילים כלורופיל, חומצות אמינו וכן ויטמינים ומינרלים

חברת 22 קרבון(22 Carbon)  מבית אירני סחר, המתמחה ביבוא ושיווק מוצרי מזון פרימיום בריאים, מביאה לראשונה לישראל משקה מאצ'ה טבעי, עשוי מ-100% אבקת תה ירוק יפני מסורתי.

צילום גאיה פלג

תה המאצ'ה מבוסס על אבקת תה טבעית שנוצרה מצמחי תה טריים אשר עברו טחינה עדינה ואיכותית. צמחי המאצ'ה עשירים בנוגדי חמצון ומכילים כלורופיל, חומצות אמינו, וכן ויטמינים ומינרלים.

צילום גאיה פלג

בחברה אומרים כי המאצ'ה מכיל קפאין שמתפרק בגוף בצורה נכונה, בשונה מקפה, וניתן להכין איתו משקאות בריאות נוספים ומתכוני אפייה מגוונים מלבד תה המאצ'ה, כמו לאטה חם או קר, גלידה או עוגות. בנוסף, ניתן לשלב את אבקת תה המאצ'ה כתבלין במאכלים שונים, לשדרוג הטעם והוספתח ערך תזונתי למזון.

צילום גאיה פלג

בחברת 22 קרבון אומרים כי מחקרים מצאו שצריכת תה מאצ'ה בריאה יותר משתיית תה ירוק, ואף יכולה לסייע במגוון רחב של דרכים כמו טיפול אנטי אייג'ינג, הורדת לחץ דם,  סילוק רעלים מהגוף, ירידה במשקל והגברת הריכוז והזיכרון. כמו כן, לספורטאים הזקוקים להגברת רמת הקפאין לפני אימון, מוצע לצרוך את תה המאצ'ה על פני משקאות קפאין אחרים, הן מבחינת ערכי התזונה של המשקה והן מבחינת רמת האנרגיה הגדולה בכמות קפאין מופחתת.

המחיר 50 ₪ לאריזה של 50 גרם. להשיג ברשת טיב טעם, טבע קסטל, סופר פארם ועדן טבע. כשרות OU

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר