סדרת חליטות נופר כוללות תערובות של צמחי מרפא עם סגולות בריאותיות

ישראל סולודוך מחברת "נופר מוצרים טבעיים", אומר: "הטיפול בצמחי מרפא הוא צורת ריפוי עתיקה שהוכחה כיעילה גם בתקופה המודרנית. בדיקות מעבדה רבות שבוצעו על החומרים הפעילים בצמחים הניעו את תעשיית התרופות המודרנית להתבסס עליהם"

בחורף כדאי להכיר את סדרת החליטות של נופר, כוללות תערובות של צמחי מרפא עם סגולות בריאותיות.
ישראל סולודוך מחברת "נופר מוצרים טבעיים", אומר: "הטיפול בצמחי מרפא הוא צורת ריפוי עתיקה שהוכחה כיעילה גם בתקופה המודרנית. בדיקות מעבדה רבות שבוצעו על החומרים הפעילים בצמחים הניעו את תעשיית התרופות המודרנית להתבסס עליהם.
בעזרת תערובות של צמחי מרפא שונים אנו יכולים לצלוח את תחלואי החורף עם בריאות בכל לגימה".

תה "שיעולן" – לחיזוק מערכת החיסון בדרך טבעית
התערובת "שיעולן" יעילה להתמודדות עם שפעת ומחלות החורף, מכך שהיא מכילה את צמח "אכיניצאה" המחזק את מערכת החיסון. מערכת החיסון מייצרת כדוריות דם לבנות המגיעות באמצעות זרם הדם למקומות הפלישה: האף, האוזן והגרון כשהן משמידות את הוירוסים והחיידקים הפולשים. זאת במקום ייצור מוגבר של רירית האף והגרון המתפתחות במטרה לסלק את החיידקים והוירוסים אך גורמות לנזלת ושיעול.
תערובת הצמחים ב"שיעולן" הינה אנטי-ויראלית ו אנטי-בקטריאלית, כלומר מסייעת להשמדת חיידקים ווירוסים.

סובלים ממיגרנות? במקום כדורים שתו תה מצמחי מרפא
תה "מיגרנון" מבוסס על סגולותיו המיוחדות של צמח ה"גינקו". הוא משפר את זרימת הדם למוח ומסייע להעשיר את המוח בחמצן וגלוקוז להם הוא זקוק ובכך הוא מסייע למנוע מיגרנות, כאבי ראש, סחרחורות, עייפות.
הגינקו שמוצאו מסין הוא העץ העתיק ביותר בעולם, הוא קיים בעולמנו כ- 200 מיליון שנה ללא שינויים כלשהם. הזן מסייע לטיפול בהסתיידות עורקים ומונע תופעות של מיגרנה, כאבי ראש, סחרחורות, עייפות, אובדן ריכוז.

תה ברילי – למניעת צינון
התערובת מכילה אנטי אוקסידנטים טבעיים ומבוססת על תערובת תה ירוק. האנטי אוקסידנטים מנטרלים רעלים ורדיקליים חופשיים המצויים באוויר, במים ובמזון. כך צריכה באופן קבוע משמשת כמגן טבעי לגוף האדם. התערובת מכילה צמחים המוכרים כמרפאים טבעיים, כמו: תה ירוק, עשב לימון, היביסקוס, עלי אוכמניות, עלי פטל, שינן רפואי, רוזמרין, מרווה.

מחיר מומלץ לצרכן: 76 ₪. 
להשיג בחנויות הטבע ובבתי המרקחת ברחבי הארץ.
פרטים נוספים בטל. 08-9358135 או באתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר