חדש במקרר הירקות ברשתות המזון: המבורגר פטריות של מרינה

כמו בכל העולם גם בישראל יש מעבר בציבור לאכילת תחליפי בשר ומזון מן הצומח כחלק משמירה על אורח חיים בריא. ההמבורגר של מרינה ומוצרי מרינה גורמה האחרים מהווים חלופה טבעית שמקורה בחקלאות הישראלית

חברת מרינה פטריות הגליל מוציאה לשוק מוצר חדש העונה לטרנד העולמי של המבורגרים מהצומח: המבורגר פטריות שהינו פיתוח מקורי המיוצר במפעל החדש שהקימה חברת מרינה, המיוצר מפטריות טריות שנקטפות בבוקר בחווה בחוסן והופכות לקציצה טבעונית עסיסית. מכיל 54% פטריות טריות, חלבון סויה וחומרים טבעיים. מדובר במוצר טרי ומצונן שלא עובר בתהליך הקפאה, וזאת כדי לשמר את ערכי הפטריות הטריות. בשלב זה ניתן להשיג את המוצר במקררי הירקות בסופרמרקטים בצמוד לאריזות הפטריות הטריות. בחברה אומרים כי בסיום תקופת ההרצה ניתן יהיה להשיג את המבורגר הפטריות בכל רשתות השיווק וחנויות המזון ברחבי הארץ.

צילום מרינה

רמו בן שושן, מייסד מרינה פטריות הגליל, אומר כי הבשורה של החברה היא יצירת קטגוריה חדשה בתחום המזון המוכן: ארוחות מפטריות ומירקות שונים, וכניסה  לתחום ייצור מוצרי מזון לשוק הטבעוני והצמחוני תחת מותג "מרינה גורמה". לדבריו, המוצרים החדשים מהווים תחליף לארוחה בשרית, כשהראשון על מדפי רשתות השיווק  הוא המבורגר פטריות טבעוני, נושא תו vegan friendly מאגודת הטבעונים. משווק במארז במשקל 520 גרם המכיל ארבע יחידות המבורגר במשקל  130 גרם כל אחת. כשר פרווה ולמהדרין בהשגחת הרב אפרתי והרבנות ירושלים.

מחיר השקה (נכון לסוף יולי 2020) 35 ₪ לאריזה של 4 יחידות

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר