קמפיין פרסום למרינה פטריות הגליל עם מארינה מקסימיליאן-בלומין

מארינה מקסימיליאן הצליחה להעביר בקריצה את המסרים ולהתחבר היטב לקריאייטיב של קמפיין המיתוג למרינה מלכת הפטריות. צילום שי פרנקו
קמפיין הפרסום והמיתוג של מוצרי החברה מתמקד בפטריות מרינה שגדלות בגליל המערבי בחוות הפטריות הגדולה במזרח התיכון, בדגש על סגולות הפטרייה ואפשרויות השימוש בה

חברת מרינה פטריות הגליל העלתה לאוויר ביום א' 28.8.22 קמפיין פרסום בתקציב מדווח של 3.5 מיליון ₪, המציג את השפה החדשה של המותג. המהלך השיווקי כולל השקת לוגו, סיסמה ועיצוב חדש למותג הפטריות. את התהליך האסטרטגי והמיתוג מחדש הוביל ברוך נאה, ואת הקמפיין התקשורתי יצר משרד הפרסום ראובני פרידן. במקביל הושק עיצוב חדש של המותג, כשבחזיתו דמות מאוירת של מלכת הפטריות והעלים הירוקים.

מארינה מקסימיליאן בלומין מתוך קמפיין המיתוג למרינה מלכת הפטריות. צילום שי פרנקו

להובלת הקמפיין נבחרה הזמרת והיוצרת מארינה מקסימיליאן–בלומין, שתחת הסלוגן 'מרינה מלכת הפטריות' מציג את מגוון האפשרויות לשדרוג מנות עם בשילוב פטריות מרינה, החל מחביתה פשוטה שתהפוך לאומלט פטריות, דרך טוסט פשוט של בוקר או סלט משודרג, כשהפטריות מעשירות כל מנה להיות "מנת-על".

מארינה מקסימיליאן בלומין מתוך קמפיין המיתוג למרינה מלכת הפטריות. צילום שי פרנקו

רוני סופר, סמנכ"ל שיווק מרינה, אומר: "זו הרגשה נהדרת לעלות לאוויר עם פרויקט חדש ומוביל. התהליך היה ארוך ורצוף אתגרים, רגשות וחששות, אך מלא ביטחון, כישרון וחן. המיתוג מחדש של מרינה פטריות הגליל מרענן וקליל. השפה חדשה, והנראות המיתוגית והקמפיין כולו מזמינים ומבטיחים. על השפה המיתוגית והעיצובים ברוך נאה המוכשר, על קמפיין הפרסום ראובני פרידן המקצוענים, הפטריות למרינה, והכישרון בביצוע מעלף למארינה מקסימיליאן שהצליחה להעביר בקריצה את המסרים ולהתחבר היטב לקריאייטיב".

מארינה מקסימיליאן בלומין מתוך קמפיין המיתוג למרינה מלכת הפטריות. צילום שי פרנקו

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר