חברת מרינה פטריות הגליל העלתה לאוויר ביום א' 28.8.22 קמפיין פרסום בתקציב מדווח של 3.5 מיליון ₪, המציג את השפה החדשה של המותג. המהלך השיווקי כולל השקת לוגו, סיסמה ועיצוב חדש למותג הפטריות. את התהליך האסטרטגי והמיתוג מחדש הוביל ברוך נאה, ואת הקמפיין התקשורתי יצר משרד הפרסום ראובני פרידן. במקביל הושק עיצוב חדש של המותג, כשבחזיתו דמות מאוירת של מלכת הפטריות והעלים הירוקים.
להובלת הקמפיין נבחרה הזמרת והיוצרת מארינה מקסימיליאן–בלומין, שתחת הסלוגן 'מרינה מלכת הפטריות' מציג את מגוון האפשרויות לשדרוג מנות עם בשילוב פטריות מרינה, החל מחביתה פשוטה שתהפוך לאומלט פטריות, דרך טוסט פשוט של בוקר או סלט משודרג, כשהפטריות מעשירות כל מנה להיות "מנת-על".
רוני סופר, סמנכ"ל שיווק מרינה, אומר: "זו הרגשה נהדרת לעלות לאוויר עם פרויקט חדש ומוביל. התהליך היה ארוך ורצוף אתגרים, רגשות וחששות, אך מלא ביטחון, כישרון וחן. המיתוג מחדש של מרינה פטריות הגליל מרענן וקליל. השפה חדשה, והנראות המיתוגית והקמפיין כולו מזמינים ומבטיחים. על השפה המיתוגית והעיצובים ברוך נאה המוכשר, על קמפיין הפרסום ראובני פרידן המקצוענים, הפטריות למרינה, והכישרון בביצוע מעלף למארינה מקסימיליאן שהצליחה להעביר בקריצה את המסרים ולהתחבר היטב לקריאייטיב".