חדש בתחום דגני הבוקר: צ'יריוס שיבולת שועל משנה מתכון ושיבולת שועל תפוח וקינמון

מוצרי צ'יריוס החדשים מציעים שילוב בין טעם לערכים תזונתיים טובים ומאפשרים לאכול דגני בוקר המכילים יותר מ-90% שיבולת שועל כחלק מארוחת בוקר מאוזנת

מותג דגני הבוקר העולמי צ'יריוס (Cheerios) מוביל בעולם, מוסיף למשפחת המוצרים בישראל, שני מוצרים המבוססים על שיבולת שועל ומשלבים בין טעם וערכים תזונתיים:

צילום סטודיו אסם

צ'יריוס שיבולת שועל במתכון חדש  – מכיל 91% שיבולת שועל מלאה (יותר מאשר בגרסה הקודמת של המוצר), עשיר בברזל, ומהווה מקור לסיבים תזונתיים לצד טעם משופר.

צ'יריוס שיבולת שועל תפוח וקינמון – מכיל 92% שיבולת שועל מלאה – דגן מלא המספק לגוף אנרגיה וסיבים תזונתיים, ומשלב בין ערכים תזונתיים טובים לטעם ארומטי של תפוח וקינמון.

המוצרים החדשים של צ'יריוס מושקים כחלק מהמחויבות של אסם-נסטלה לשיפור הערכים התזונתיים של דגני הבוקר ושל כלל המוצרים, והם אינם מסומנים בסימון אדום.

מחיר ממוצע בשוק 15.90 ₪. להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ. כשרות OU – רבנות ראשית לישראל חלבי (אבקת חלב נוכרי)

הקורא ארז הגיב

בתור צרכן של הצ'יריוס בגרסתו הישנה, חשוב לשים לב שכמות הסוכר כמעט הוכפלה – מ-5 גרם ל-9 גרם במנה של 100 גרם. בשביל מה? גם כך כמות הסוכר גבוהה יחסית. אם כבר משפרים, לפחות תשאירו את ערכי הסוכר כפי שהיו ואל תוסיפו.

2 תגובות

  1. בתור צרכן של הצ'יריוס בגרסתו הישנה חשוב לשים לב שכמות הסוכר כמעט הוכפלה. מ-5 גרם ל-9 גרם במנה של 100 גרם. בשביל מה? גם כך כמות הסוכר גבוהה יחסית. אם כבר משפרים לפחות תשאירו את ערכי הסוכר כפי שהיו ואל תוסיפו.

  2. חבל מאד שהעלו את כמות הסוכר. היה קורנפלקס סבבה, והמתיקו אותו, לא ברור למה. יש עוד הרבה סוגים אחרים של ציריוס עם סוכר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר