חדש מאחוה: חטיף שומשום PRO בתוספת חלבון

עלייה גוברת בביקוש למוצרים מבוססי טחינה גולמית כשהצרכנים לא מוותרים על החלוה ומזהים בה יתרון תזונתי בשל רכיב הטחינה הגבוה בה. צילום יעל האן
מכיל 54% חלבון יותר מבחלוה רגילה על בסיס טחינה גולמית. עשיר בערכים תזונתיים ומופחת סוכר מחלוה רגילה

חברת אחוה, יצרנית מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, מוציאה לשוק את PRO – מעדן שומשום מועשר בתוספת חלבון, המכיל 20% חלבון – 54% יותר מבחלוה רגילה, מבוסס על 55% טחינה גולמית של אחוה, ועם פחות סוכר ביחס לחלוה בטעם וניל). ישווק באריזות 40 גרם. החטיף החדש מיוצר ללא חומרים מהחי, ומתאים לילדים, ספורטאים, טבעונים, ולכל מי שזקוק להשלמת חלבון בתפריט. החטיפים יימכרו ברשתות המזון בתוך מעמד מיוחד ומעוצב שכולל 24 יחידות. מחיר כל חטיף 2.5 – 3 שקלים.

צילום יעל האן
צילום יעל האן

יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגיתM.Sc  שעובדת עם אחוה, אומרת כי "חטיף השומשום החדש בתוספת חלבון הוא דרך חדשה וטעימה לספק לגוף תמיכה תזונתית גבוהה באריזה אישית, עם דגש על כמות יפה של חלבון. מדובר בחטיף העשוי מטחינה גולמית (לפחות 55% טחינה) עם העשרה משמעותית של חלבון (54% יותר מבחלוה רגילה). בנוסף נשמרים בחטיף כל היתרונות התזונתיים המוכרים של השומשום: ערכים תזונתיים גבוהים של חומצות שומן חיוניות, סידן, ברזל ומינרלים חיוניים נוספים. החידוש של אחוה בשילוב של חלבון סויה בחטיף השומשום, מאפשר לתת תמיכה נאותה של חלבון, בנוסף לארוחות המרכזיות, עבור אוכלוסיות שנושא החלבון חשוב עבורן. למשל ספורטאים, ילדים ונוער בשלבי גדילה, נשים, הגיל השלישי ועוד. החטיף מכיל 8 גרם חלבון, 106 מ"ג סידן, 2 מ"ג ברזל ו-7 גרם סיבים תזונתיים. מתאים למי שמחפש ארוחת ביניים עם כמות יפה של חלבון וערכים תזונתיים גבוהים, בלי לוותר על ההנאה שבאכילת החטיף".

המחיר 2.5 – 3 ₪ לאריזת 40 גרם. להשיג ברשתות השיווק. כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר