חדש מדברים טובים סגל: כוסמת קלויה להכנה מהירה ולשמירה על ערכים תזונתיים

הכוסמת אינה מכילה גלוטן ומתאימה למי שסובלים מצליאק ומחלות דרכי העיכול
הכוסמת עשירה בערכים תזונתיים רבים ובוויטמינים, ולפי היבואנית בכוסמת הקלויה יש שיפור בטעם, זמן בישול קצר יותר ושמירה על ערך תזונתי גבוה יותר בשל ספיגת חלבון משופרת

יבואנית המזון "דברים טובים סגל" מציגה כוסמת קלויה איכותית המתאימה לחובבי הטבעונות והמזון הבריא. הכוסמת מיובאת מפולין, שם היא גדלה ומיוצרת במפעל המזון SULMA שמייצר גם פסטה דורום. הכוסמת עשירה בערכים תזונתיים רבים ובוויטמינים, ולפי היבואנית בכוסמת הקלויה יש שיפור בטעם, זמן בישול קצר יותר, ושמירה על  ערך תזונתי גבוה יותר בשל ספיגת חלבון משופרת.

הכוסמת אינה מכילה גלוטן, ומתאימה למי שסובלים מצליאק ומחלות דרכי העיכול. היא מהווה מקור טוב למגנזיום שמשפר את זרימת הדם ומפחית לחץ דם. עשירה בחלבון איכותי ובחומצות אמינו, עשירה בברזל, עשירה בפחמימות – כ-80 אחוז, עשירה בנוגדי חמצון, עתירת מינרלים כמו אבץ, נחושת, לציטין וניאצין.

איך מכינים את הכוסמת? הנה המתכון של רחל: מטגנת בצל בינוני קצוץ בשמן ( 2 כפות בערך), ומוסיפה גזר מגורר בפומפייה כאשר הבצל נעשה שקוף. מכסה את הסיר, מעבירה ללהבה קטנה ומבשלת מספר דקות עד שהגזר המגורר נעשה מעט רך  (מערבבת מדי פעם). מוסיפה כוס וחצי כוסמת שטופה במסננת, ותבלינים לטעם: מעט כורכום, מעט פלפל שחור, מעט מלח, ואפשר כפית אבקת מרק בטעם עוף. מכסה בשתיים וחצי כוסות מים רותחים, ומבשלת על אש קטנה כרבע שעה בסיר מכוסה, עד שהמים נספגים כמו באורז.

הכוסמת של דברים טובים סגל נמכרת באריזה של 500 גרם ב- 8.90 ₪, ובמבצע ברשתות השיווק (נכון לפברואר 2019): 7.90 ₪. להשיג ברשתות שופרסל, יוחננוף, קרל ברג, קשת טעמים, ובחנויות מזון פרטיות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר