חדש מיקב כרמל: וודקה פרמיום אמריקאית Tito's

בשנת 2001 שלח טיטו שני בקבוקים לתחרות World Spirits Competition בה זכה בשתי מדליות זהב כשהוא גובר על 71 מותגי וודקה אחרים. צילום שוקה כהן
הוודקה עשויה בעבודת יד מתירס ואינה מכילה גלוטן. פרי יצירתו של גיאו-פיזיקאי חובב וודקה מאוסטין טקסס שהחליט כי הוא רוצה לייצר את הוודקה הטובה ביותר בעולם

מותג הוודקה Tito's handmade Vodka מארה"ב מגיע לישראל עם יקב כרמל הממשיך להרחיב פעילותו בתחום האלכוהול. הוודקה עשויה בעבודת יד מתירס ולא מחיטה או שעורה כמקובל, מה שמעניק לה טעם מתוק במקצת, וממצב אותה כוודקה ללא גלוטן. זוהי וודקה צלולה עם ניחוח מתוק של תירס, טעם חלק וגוף מלא, וללא טעמי לוואי. הזיקוק נעשה באמצעות מכלי זיקוק מסורתיים מנחושת, בדומה לשיטה בה מיוצרים קוניאק וסינגל מאלט איכותיים. הוודקה עוברת זיקוק שש פעמים וסינון דרך פחם פעיל.

בסיס טוב לקוקטיילים. צילום שוקה כהן
בסיס טוב לקוקטיילים. צילום שוקה כהן

רן אסא, מנהל השיווק של יקב כרמל, אומר: "אנחנו יוצאים בשורת מהלכים לחיזוק והשקת המותג בישראל. קהל המטרה שלנו הוא דור המילניאלס, גילאי 25-40, חובבי וודקה ומי שמעריך אלכוהול איכותי ומוכן להתנסות במוצרים חדשים, וכן צרכנים הקונים בערוץ המתמחה, לרבות חנויות אלכוהול  וברים. וודקה טיטו'ס תיכנס לברים, מסעדות ובתי מלון, ונגדיל גם את נקודות המכירה של המותג בישראל. במקביל אנו משקיעים בבית הספר לברמנים 'זמן אמיתי', עם סדנת טיטו'ס במסגרת קורסי הפרמיום של בית הספר. הסדנה מוצעת גם לחברי המועדון של בית הספר.  בהתאם לפעילות הפילנטרופית של וודקה טיטו'ס בעולם, גם בישראל המותג יקודם באמצעות אירועי תרומה לקהילה וחבירה לעמותות התואמות את תפיסת המותג".

הוודקה מתאימה לשתייה בפני עצמה או כבסיס לקוקטיילים, כשהטעם המתוק הוא יתרון מבחינה זו. 40% אלכוהול. המחיר 119 ₪ לבקבוק 1 ליטר, 99 ₪ לבקבוק של 700 מ"ל.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר