חדש ממותג יד מרדכי: שמן זית כתית מעולה בבקבוק לחיץ ונוח לשימוש

שמן הזית באריזת הלחיץ זהה לזה של יד מרדכי בבקבוקים – כתית מעולה בכבישה קרה עם חמיצות מרבית 0.8%. צילום סטודיו שטראוס
לאחרונה זכה שמן הזית של יד מרדכי במדליה היוקרתית ביותר (Double Gold) בתחרות שמן הזית הבינלאומית אתונה 2023 בה השתתפו 580 שמני זית מרחבי העולם

מותג יד מרדכי מזכיר לנו כי אינו עוסק רק בדבש, סילאן וקונפיטורות וכי יש לו נתח מוביל בקטגוריית שמני הזית, כשעתה הוא מוציא לראשונה לשוק שמן זית כתית מעולה בבקבוק לחיץ.

לפי אנשי המותג, האריזה מאפשרת שימוש אסתטי, נוח ומדויק, עם יכולת שליטה על כמות שמן הזית שנמזג במהלך השימוש. האריזה עשויה מחומר אלסטי, אינה שבירה, ולכן מתאימה גם לתיבול ולבישול מחוץ לבית – לטיולים, בעבודה, ולכול שימוש אחר עליו תחשבו.

שמן הזית באריזת הלחיץ זהה לשמן הזית של יד מרדכי שנמכר בבקבוקים, והינו כתית מעולה בכבישה קרה עם חמיצות מרבית של 0.8%, ללא גלוטן ובעל סימון "ויגן פרנדלי", וללא אלרגנים.

השקה זו מצטרפת אל מגוון מוצרי יד מרדכי הנמכרים גם כן  בבקבוקים לחיצים, ביניהם דבש, סילאן, ולאחרונה גם סדרת הקונפיטורות בטעמי תות, פירות יער ומשמש בבקבוקים לחיצים.

המחיר לבקבוק לחיץ המכיל 280 מ"ל: 15.90 ₪ (לפי אתר פרייסז). להשיג במגוון רשתות שיווק וחנויות ברחבי הארץ. כשרות רבנות המועצה האזורית חוף אשקלון על פי היתר מכירה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר