חדש ממסעדת אסיף: Chefaway – קייטרינג TA לבית הלקוח

מסעדת אסיף מציעה את שירות Chefaway – קייטרינג עד הבית במחירי TA. שירות הקייטרינג של אסיף מתאים למגוון אירועים והתמחור מותאם לצורכי הלקוח ואופי הארוחה

מסעדת אסיף מציעה את שירות Chefaway – קייטרינג עד הבית במחירי TA. שירות הקייטרינג של אסיף מתאים למגוון אירועים: מארוחת ערב יוקרתית לחברים טובים, דרך בראנצ' שבת למשפחה ועד לחתונה אזרחית בבית. צוות אסיף יתאים עבורכם תפריט מגוון בהתאם למספר הסועדים ואופי האירוע בליווי איש צוות מטעם המסעדה אשר יגיע למקום האירוע וילווה את הארוחה מתחילתה ועד סופה כולל הכנות, חימום, הגשה ופינוי. 

בשונה משירות קייטרינג רגיל, התמחור אינו לפי מספר הסועדים, אלא מותאם לצורכי הלקוח ואופי הארוחה וכולל עלות נמוכה של אנשי צוות בהתאם לנדרש, שמגיעים, מכינים, מגישים ואף שוטפים כלים בתום הארוחה.

לדברי עינב ברמן, מדובר בצורך שעלה מחוג הלקוחות הקבוע של המסעדה, לעריכת אירועים קטנים ובינוניים ברמת מסעדה בביתם הפרטי. "המענה של Chefaway אסיף הוא גם פתרון מצוין לתקופת מיתון, ומאפשר למי שעורך אירוע לחסוך במחיר של קייטרינג הכולל עלות של השכרת ציוד וכד', זאת באמצעות שימוש בציוד הפרטי של הלקוח".

בתפריט ה- Chefaway, ניתן לבנות ולהוסיף מנות בהתאמה אישית – ללקוח ולאירוע. בין המנות המוצעות: מרק בצל 70 ₪ לליטר; מרק עוף עם קרפעלך במילוי כבד עוף 70 ₪ לליטר; סלט אסיף העונה 32 ₪ למנה; תבשיל חומוס עם ג'ינג'ר עגבניות ומייפל, עם אורז בסמטי כוסברה ושמנת חמוצה 50 ₪ למנה; אוסובוקו טלה עם ריזוטו 85 ₪ למנה; שוקרוט 80 ₪ למנה; חמין עם זנב שור 45 ₪ למנה; מאפה מנגולד וגבינת עזים 140 ש"ח למאפה שלם; לחמניות סלק 15 ₪ ל- 10 יח'; לחם אגוזים 25 ₪; עלי גפן תוצרת בית ממולאים אורז אוכמניות ועשבי תיבול 5 ש"ח למנה.

תפריט המנות האחרונות כולל גלידת בית בטעמים משתנים מחיר לפי משקל,
פחזנית עם קרם פטיסייר ברוטב תות 15 ₪ ליחידה, טארט חבושים/ אפרסקים או פירות לפי העונה עם אמרטי – 140 ₪ לעוגה, סלט פירות העונה עם ריזוטו תפוז ובזיליקום 15 ₪ למנה אישית קטנה ומוס שוקולד 15 ש"ח למנה אישית קטנה

לפרטים נוספים והזמנות: גל אלדג'ם, אסיף, טל. 054-4645290

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר