חדש מנספרסו: קפה אורגני PERU ORGANIC

קפה הגדל במורדות ההרים האנדים בעבודת יד במתודות גידול אורגניות ותוך שמירה קפדנית על הסביבה. הקפה הפרואני מצטרף אל משפחת תערובות הקפה Master Origin מקוסטה ריקה, אתיופיה, קולומביה ומקסיקו

נספרסו (Nespresso) מציעה לראשונה תערובת קפה אורגנית כחלק ממגוון תערובות הקפה של החברה. התערובת החדשה תושק בשני סוגי קפסולות – האחת לצרכן הביתי המותאמת למערכת Vertuo, והשנייה לחטיבה העסקית. בנספרסו אומרים כי קפה אורגני מיוצר בשיטות העומדות בתקני חקלאות אורגנית. התקנים אינם אחידים ברחבי העולם, אך לרוב ההגדרה מתייחסת לגישה בה משתמשים החקלאים במהלך גידול הקפה, כשהעיקרית ביניהם היא גידול הקפה ללא שימוש בחומרי הדברה סינתטיים, לצד שימוש בשיטות כגון קומפוסט או דשנים אורגניים לשימור מערכות אקולוגיות.

מומחי הקפה של החברה חיפשו ברחבי פרו את פולי ערביקה האורגניים האיכותיים ביותר, ומצאו אותם בגובה של מעל 1,000 מטרים מעל פני הים, חבויים במורדות האנדים המוצלים. החקלאים שמטפחים את פולי הקפה בחוות קטנות ומסורתיות, מאמינים בשיטת גידול אורגני העוברת מדור לדור, ומאפשרים לטבע לעשות את שלו עם התערבות מינימלית, ורק במידת הצורך. החקלאים מכבדים את הסביבה הטבעית, ומגדלים את פולי הקפה ללא השפעות סינתטיות ותוך שמירה על המערכת האקולוגית והסביבה. תערובת הקפה פרו אורגני מאושרת כקפה אורגני, ועומד בדרישות שנקבעו על ידי Bio-Inspecta (גוף ההסמכה השוויצרי) והסמכת האיחוד האירופי שמוכרת גם על ידי הרשויות בארה"ב.

הטעם הפרואני החדש המצטרף למשפחת Nespresso, מביא לידי ביטוי טעמים עדינים, פירותיים, חמצמצים ומתקתקים, המתאזנים עם ארומות של דגנים בזכות סגנון הקלייה הייחודי. בזכות החמיצות והפירותיות של הקפה, הוא מומלץ לשתייה כאספרסו רענן בשעות הבוקר, או בערב עם תוספת חלב.

נספרסו מציעה לחובבי PERU ORGANIC לנסות גם את תערובות קולומביה וולטסו ונטול אונטנסו של מכונת ה- VERTU, את תערובת קולומביה של מכונת ה- Original, ואת תערובת ארץ מקור ברזיל של החטיבה העסקית.

Permanent PERU ORGANIC, ארץ מקור: פרו, דרגת חוזק: 6, המחיר: 26.5 ₪

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר