חדש מסיימן: מארז דיז'ונז – חרדל דיז'ון מקורי ומיונז אמיתי של Maille מצרפת

מארז חרדל דיז'ון ומיונז מאיי
קלוד מאיי היה מומחה לייצור חומץ בעיר דיז'ון, והמציא את החרדל ב-1747. חברת מאיי ביססה את המושג חרדל, והמותג מייצר עשרות מוצרים, החל בחרדל ומיונז ועד לסוגי מחמצים

חברת סיימן – יבואנית מוצרי גורמה, מציעה עתה מארז הכולל שני מוצרים של יצרנית הגורמה הצרפתית מאיי (Maille) במחיר מוזל – חרדל דיז'ון מקורי ולצדו מיונז אמיתי.

חרדל דיז'ון מקורי של מאיי הומצא  בשנת 1747 ע"י  קלוד מאיי, שהיה מומחה לייצור חומץ בעיר דיז'ון, והינו אבי המוצרים הנקראים עד היום חרדל דיז'ון. חברת סיימן היא נציגת מאי בישראל כבר עשרות שנים, ומייבאת מספר סוגים: חרדל רגיל במרקם חלק, חרדל גרגירים, חרדל חריף, וחרדל עם דבש. בקרוב תציע החברה חרדל טרי הנמזג מברז מיוחד.

מבחר של סוגי חרדל
מבחר של סוגי חרדל

מיונז אמיתי של מאיי מיוצר משילוב של שמן וחלמון ביצה, בתוספת טיפה של חומץ או לימון וטיפה חרדל. בחברה אומרים כי בשוק ניתן למצוא עשרות מותגים של מיונז, רובם משתמשים בתחליפי חלמון. לעומת זאת, מיונז מאיי מיוצר עם מחלמון ביצים טריות שעברו עיקור, ולכן אין כל חשש מהשימוש בו.

מחיר מארז חרדל דיז'ון ומיונז מאיי: 24.90 ₪ במקום 30 ₪ ברשת שופרסל. כל מוצרי מאיי, בייבוא בלעדי של חברת סיימן, נמכרים בכל רשתות השיווק והשוק הפרטי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר