חדש מסנפרוסט: smoothies – מיקס פירות וירקות קפואים להכנת שייקים ביתיים

לפי נתוני סטורנקסט בשנה האחרונה גדלה צריכת הפירות הקפואים בישראל ב-83%. ממחקר בהזמנת סנפרוסט 70% מהישראלים נוהגים לשתות שייקים, שני שליש מהם מכינים בעיקר בבית. הצריכה העולמית של שייקים על בסיס פירות גדלה פי 2 בין השנים 2015-2017

לאור הצלחת הפירות הקפואים אותם הוציאה סנפרוסט לשוק לפני שנה, החברה ממשיכה להרחיב את פעילותה בתחום, עם סדרת Smoothies – מיקס פירות וירקות קפואים להכנה ביתית קלה ומהירה של שייקים. בחברה אומרים כי הסדרה החדשה פותחה כמענה למגמות צרכניות בארץ ובעולם: נוחות וחיסכון בזמן, לצד מגמת הבריאות והרצון לשלב מרכיבים מזינים בתפריט היומי.

צילום ברוך נאה
צילום ברוך נאה

כמו סדרת הפירות הקפואים של סנפרוסט, כך גם סדרת השייקים עשויה מ- 100% פירות וירקות ללא כל תוספות. הסדרה כוללת שלוש תערובות פרי וירק קפואות המחולקות לצבעים: צהוב עם אננס, מנגו ופפאיה; אדום עם סלק, אננס ואוכמניות; ירוק עם קייל, מנגו ופפאיה. רוני בהט, מנהלת אגף השיווק בחטיבת המזון של תנובה, אומרת כי הפירות הקפואים שומרים על ערכיהם התזונתיים. ניתן להכין את השייק בבית ללא מאמץ – הוציא את השקית מהמקפיא, לרוקן התכולה לבלנדר, להוסיף חלב או מיץ לפי הטעם, והשייק מוכן. טווח המחירים ברשתות לפי אתר ההשוואות מיי סופרמרקט: 13.90 – 18.90 ₪.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר