חדש מקרלסברג: בירה 1664 BLANC

שימוש בחומרי גלם טריים מקנה לבירה גוון זהוב, פירותיות עשירה וטעמי מרירות עדינים שמלווים את הלגימה ממנה
בירה פרימיום צרפתית 5% אלכוהול בבקבוק כחול ומעוצב בהשראת מגדל אייפל. בירה מרירה ומעודנת עם ארומות וטעמי הדרים

חברת קרלסברג IBBL מבית החברה המרכזית לייצור משקאות קלים – יצרנית ויבואנית מותגי בירה, מציגה לראשונה בישראל את בירה 1664 BLANC הצרפתית – בירה חיטה בעלת ארומה וטעמים עדינים של פירות קיץ , הדרים, ומרירות מעודנת. לבירה יש גוון זהוב, בהיר ומעונן, מלווה בראש קצף לבן ויציב ששומר על טריות מרעננת לאורך זמן. הבירה קלילה ומרווה, בעלת 5% אלכוהול ואיזון בין פירותיות מתקתקה, הדריות מרעננת, ומרירות מעודנת. הבקבוק מעוצב ברוח מגדל אייפל – מודרני ואלגנטי ובצבע כחול, ומעוטר בצבעי הטריקולור הצרפתיים, המקנים לו בולטות.

BLANC 1664 היא מהדורת בירת החיטה של מותג הבירה הצרפתי Kronenbourg 1664, שלפי החברה הינה הבירה הצרפתית הנמכרת ביותר בעולם (מעל 80 מדינות) ומובילה את שוק בירות הפרימיום העולמי. מקור הבירה בחבל אלזס, בשנת 1664 בעיר שטרסבורג בצפון מזרח צרפת. בשנת 1850 עברה המבשלה לכפר קרוננבורג השוכן מערבה משטרסבורג. ב-2008 נרכשה המבשלה על ידי יצרנית הבירה קרלסברג.

הקירבה של המבשלה לאזורי גידול הדגנים וזני הכשות הצרפתיים Strisselspalt – מאפשרים שימוש בחומרי גלם טריים שמקנים לבירה את גוונה הזהוב, הפירותיות העשירה, וטעמי המרירות העדינים שמלווים את הלגימה ממנה.

1664 BLANC תימכר במחירים משתנים שייקבעו על ידי הקמעונאים. להשיג בבתי קפה, מסעדות וברים ברחבי הארץ, בחנויות אלכוהול מתמחות וברשתות שיווק נבחרות

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר