מסיבות הריביירה הצרפתית מגיעות לישראל עם בירה 1664BLANC

המסיבות יתקיימו באווירת ריביירה צרפתית אותנטית בימי שישי משעות הצהריים המוקדמות עד לשקיעה
מותג הבירות הצרפתי יקיים בקיץ 2023 שלוש מסיבות חוף בדומה למסיבות המפורסמות בריביירה הצרפתית. האירועים ילוו בתיקלוט של DJ ג'וזי זירה, לצד אורחים מפתיעים שנשמרים בסוד כדי להוסיף לאווירה

מותג הבירה הצרפתי 1664BLANC ממשיך להביא לישראל את הלייפסטייל הצרפתי, והפעם עם קונספט מסיבות הקיץ המפורסמות של המותג בעולם שהחלו בריביירה הצרפתית.

החברה תקיים בישראל שלושה אירועי חוף ססגוניים שיהיו פתוחים לקהל הרחב. שלוש המסיבות ילוו במוזיקה של DJ ג'וזי זירה שיתקלט בתוך מתחם דמוי כדור פורח, כאשר הטוויסט המיוחד של האירועים הוא הופעות אורח משתנות של אמנים, שייחשפו רק במסיבות עצמן.

האורחים שיגיעו לאירוע ייהנו מטעימות בירה 1664BLANC קרה ומרעננת, מוזיקה טובה, רחבת ריקודים, תפריט ספיישל, עמדת צילום ומתנות מפתיעות לאורחים. כל אלה יתקיימו באווירת ריביירה צרפתית אותנטית, משעות הצהריים המוקדמות עד לשקיעה.

הדיג'יי ג'וזי זירה יתקלט בשלוש מסיבות החוף

מסיבת הקיץ הראשונה תתקיים בשישי 28.7.23 במתחם האירועים והגלישה 'גזיבו' בהרצליה.

המסיבה השנייה תתקיים בשישי 11.8.23 בחוף ציון באילת

המסיבה השלישית והאחרונה תתקיים במסעדת החוף באשדוד ביום שישי 18.8.23.

הכניסה חינם והאירועים פתוחים לקהל הרחב

1664BLANC היא בירת חיטה הדרית צרפתית בעלת גוון זהוב, בהירה ומעוננת, המלווה בראש קצף לבן ויציב ששומר על רעננותה. הבירה קלילה ומרווה, כאשר כל לגימה מביאה איתה טוויסט של טעמי הדר מרעננים ומפתיעים. לבירה 5% אלכוהול, עם איזון בין פירותיות מתקתקה, ניחוח הדרים מרענן ומרירות מעודנת. הבקבוק הכחול המזוהה עם הבירה הצרפתית ייחודי ומעוצב ברוח מגדל אייפל, ונושא את צבעי הטריקולור הצרפתיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר